Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Brandurile cu cea mai mare crestere pe Facebook: Top 10
Tags: branduri, facebook, succes, like-uri, top
Activitatea si evolutia in zona social media devine un nou reper pentru branduri, iar unul dintre indicatorii succesului este dat de achizitia de noi fani in retelele de socializare. Asa se face ca Likester, o companie de analiza si marketing, a realizat pe baza acestui indicator un top al celor mai de succes branduri pe Facebook, luand in calcul numarul de like-uri primite zilnic de catre companii, vreme de o luna de zile.
Activitatea si evolutia in zona social media devine un nou reper pentru branduri, iar unul dintre indicatorii succesului este dat de achizitia de noi fani in retelele de socializare. Asa se face ca Likester, o companie de analiza si marketing, a realizat pe baza acestui indicator un top al celor mai de succes branduri pe Facebook, luand in calcul numarul de like-uri primite zilnic de catre companii, vreme de o luna de zile.
Dresses – 28.120 like-uri/zi
Desi nu este un brand foarte cunoscut international, acest retailer online isi datoreaza cresterea unei tactici social media inedite. Compania creaza tinute online pentru fanii lor, pornind de la rochii, pantofi si pana la lacul de unghii.
9. Bud Light – 28.569 like-uri/zi
Cu o baza de fani de peste 4 milioane, Bud Light inca mai aduna like-uri mai ales datorita fotografiilor de brand postate pe pagina de profil. Una dintre ele, de exemplu, a primit peste 80.000 de like-uri.
8. Kohl’s – 28.955 like-uri/zi
Succesul sau se datoreaza in buna masura concursurilor pe care le desfasoara pe pagina de Facebook precum: "Shop it to Win it" , „SHOW US YOUR CONVERSE" sau "Create a Princess Vera Wang Outfit".
7, 6 si 5 Lancome: 40.430 like-uri/zi
Locurile 7, 6 si 5 sunt ocupate de brandul Lancome cu cele trei pagini distincte de brand: Lancome Expert Services (40.430 like-uri), Lancome Germania (40.417 like-uri) si Lancome Worldwide (38.874 like-uri). Succesul lor are la baza tactica de a oferi informatii exclusive fanilor despre produsele companiei, precum si trucuri cosmetice.
4. Wallmart: 52.518 like-uri/zi
Mesajele postate de Wallmart pe pagina sa de Facebook nu promoveaza un produs anume, ci adreseaza fanilor cate o intrebare legat de acesta alaturi de o fotografie frumoasa. Asa se face ca unul dintre post-urile companiei a primit nu mai putin de 84.000 like-uri. Un click pe imaginile postate transfera utilizatorul catre pagina web de unde poate fi achizitionat.
3. Amazon SUA: 68.676 like-uri/zi
Pagina de Facebook a Amazon atrage multi fani intrucat aceasta este deopotriva distractiva si utila pentru fani. De asemenea, brandul lanseaza si multe concursuri dedicate publicului sau.
2. Target: 78.383 like-uri/zi
Brandul a organizat in luna august campania „Give with Target”, prin intermediul careia a fost donata suma de 2,5 milioane de dolari scolilor americane. Publicul a fost foarte sensibil la acest gen de acte de caritate si l-a sustinut inclusiv online.
1. Coca-Cola – 114.535 like-uri/zi
In mod constant unul dintre brandurile de top de pe Facebook, Coca-Cola stie de ce are nevoie publicul sau pentru a multumit de activitatea si produsele companiei. Numarul mare de fani adaugati bazei existente se datoreaza in buna masura postarilor celor deja existenti. Asa se face ca, de curand, Coca-Cola a depasit pragul de 50 milioane de fani pe Facebook.
10. Desi nu este un brand foarte cunoscut international, acest retailer online isi datoreaza cresterea unei tactici social media inedite. Compania creaza tinute online pentru fanii lor, pornind de la rochii, pantofi si pana la lacul de unghii.
9. Bud Light – 28.569 like-uri/zi
Cu o baza de fani de peste 4 milioane, Bud Light inca mai aduna like-uri mai ales datorita fotografiilor de brand postate pe pagina de profil. Una dintre ele, de exemplu, a primit peste 80.000 de like-uri.
8. Kohl’s – 28.955 like-uri/zi
Succesul sau se datoreaza in buna masura concursurilor pe care le desfasoara pe pagina de Facebook precum: "Shop it to Win it" , „SHOW US YOUR CONVERSE" sau "Create a Princess Vera Wang Outfit".
7, 6 si 5 Lancome: 40.430 like-uri/zi
Locurile 7, 6 si 5 sunt ocupate de brandul Lancome cu cele trei pagini distincte de brand: Lancome Expert Services (40.430 like-uri), Lancome Germania (40.417 like-uri) si Lancome Worldwide (38.874 like-uri). Succesul lor are la baza tactica de a oferi informatii exclusive fanilor despre produsele companiei, precum si trucuri cosmetice.
4. Wallmart: 52.518 like-uri/zi
Mesajele postate de Wallmart pe pagina sa de Facebook nu promoveaza un produs anume, ci adreseaza fanilor cate o intrebare legat de acesta alaturi de o fotografie frumoasa. Asa se face ca unul dintre post-urile companiei a primit nu mai putin de 84.000 like-uri. Un click pe imaginile postate transfera utilizatorul catre pagina web de unde poate fi achizitionat.
3. Amazon SUA: 68.676 like-uri/zi
Pagina de Facebook a Amazon atrage multi fani intrucat aceasta este deopotriva distractiva si utila pentru fani. De asemenea, brandul lanseaza si multe concursuri dedicate publicului sau.
2. Target: 78.383 like-uri/zi
Brandul a organizat in luna august campania „Give with Target”, prin intermediul careia a fost donata suma de 2,5 milioane de dolari scolilor americane. Publicul a fost foarte sensibil la acest gen de acte de caritate si l-a sustinut inclusiv online.
1. Coca-Cola – 114.535 like-uri/zi
In mod constant unul dintre brandurile de top de pe Facebook, Coca-Cola stie de ce are nevoie publicul sau pentru a multumit de activitatea si produsele companiei. Numarul mare de fani adaugati bazei existente se datoreaza in buna masura postarilor celor deja existenti. Asa se face ca, de curand, Coca-Cola a depasit pragul de 50 milioane de fani pe Facebook.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.