Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Brandurile romanesti pot masura loialitatea fanilor de pe Facebook
Tags: facebook, facebrands, instrumente, branduri, fani, loialitate
Companiile romanesti care deruleaza activitati de marketing pe Facebook vor putea analiza mai riguros impactul acestora asupra fanilor din zona social media si vor putea realiza strategii mai eficiente. Facebrands PRO a creat indicatori si instrumente noi, care arata loialitatea fanilor activi, impactul social al link-urilor, precum si al site-urilor folosite in campaniile online.
Companiile romanesti care deruleaza activitati de marketing pe Facebook vor putea analiza mai riguros impactul acestora asupra fanilor din zona social media si vor putea realiza strategii mai eficiente. Facebrands PRO a creat indicatori si instrumente noi, care arata loialitatea fanilor activi, impactul social al link-urilor, precum si al site-urilor folosite in campaniile online.
Indicatorul de loialitate al fanilor activi (engaged) arata cat de des revin acestia si interactioneaza cu o anumita pagina, in comparatie cu alte pagini sau cu media pe categorie.
Luand in considerare acest indicator, Facebrands PRO a constatat ca, in ultimele 30 de zile,
categoriile cu cea mai ridicata rata de engagement sunt „Familie & Copii”, „Reviste”, „Stiri locale”, „Comunitatii” si „Afaceri locale”.
categoriile cu cea mai ridicata rata de engagement sunt „Familie & Copii”, „Reviste”, „Stiri locale”, „Comunitatii” si „Afaceri locale”.
Impactul social al link-urilor (Link Stats) este un indicator optional, ce permite analiza modului in care s-a raspandit un link pe Facebook (share-uri, like-uri comment-uri), indifirent ca este vorba despre un link propriu sau unul al concurentei.
De asemenea, prin modulul Publisher Tracker, proprietarii de site-uri/bloguri pot vedea performanta sociala a acestora in fiecare categorie, iar advertiserii pot compara si acest indicator pentru site-urile/blogurile pe care le folosesc sau pot obtine informatii despre interesele si comportamentul utilizatorilor romani de Facebook.
In Romania, sunt 3,84 milioane de utilizatori de Facebook , din care aproape 90% si-au declarat orasul de resedinta.
De asemenea, prin modulul Publisher Tracker, proprietarii de site-uri/bloguri pot vedea performanta sociala a acestora in fiecare categorie, iar advertiserii pot compara si acest indicator pentru site-urile/blogurile pe care le folosesc sau pot obtine informatii despre interesele si comportamentul utilizatorilor romani de Facebook.
In Romania, sunt 3,84 milioane de utilizatori de Facebook , din care aproape 90% si-au declarat orasul de resedinta.
Facebrands.ro monitorizeaza peste 14.500 de pagini create pe Facebook de persoane si institutii (companii, ONG-uri etc.).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.