Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Campanie Skype: Twitter si Facebook ne transforma in zombi
Tags: skype, facebook, twitter, oameni, marketing
Skype a alocat 12 milioane de dolari pentru o noua campanie de marketing prin care apeleaza la un tip de publicitate ce ii loveste sub centura pe principalii contracandidati, Twitter si Facebook.
Skype a alocat 12 milioane de dolari pentru o noua campanie de marketing prin care apeleaza la un tip de publicitate ce ii loveste sub centura pe principalii contracandidati, Twitter si Facebook.
Ideea generala a campaniei "E vremea pentru Skype", lansata saptamana aceasta in Statele Unite si in Marea Britanie, este aceea ca tipul de comunicare promovat de Twitter si Facebook, bazata pe mesaje scrise, ii transforma pe oameni in zombie social media, in timp ce Skype este singura modalitate prin care putem ramane oameni, desi comunicam online.
Ce spun panourile publicitare promovate de Skype? Iata cateva exemple: De cand LOL a inlocuit sunetul zambetului adevarat? 140 de caractere nu echivaleaza cu o relatie. De cand este acceptabil sa-i scrii doar un mesaj mamei de ziua ei? Oamenii trebuie sa priveasca, sa asculte si sa simta.
Pe 19 aprilie va fi lansata si p campanie in mediul digital care va fi, de asemenea, caracterizata de note provocatoare.
Mesajul Skype este, fara indoiala, unul valid, dar campania este cumva ciudata, tocmai din cauza parteneriatelor tehnologice recente ale site-ului cu cei pe care loveste acum in plex.
Skype si Facebook si-au unit fortele pentru a lansa o asa-zis amicala caracteristica de video calling. Skype a anuntat ca planifica sa creeze aplicatia Facebook "humoticon" care le permite utilizatorilor sa creeze emoticoane pe baza propriilor chipuri.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.