Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce greseli fac antreprenorii in social media?
Tags: management si marketing, social media, audienta, greseli, antreprenori
Sa le numim greseli invizibile. Fiindca ceea ce facem ni se pare fie nesemnificativ, fie un lucru firesc si atunci nu le vedem ca pe niste greseli. Exista insa abordari gresite atunci cand vine vorba de social media sau anumite lucruri carora nu le acordam importanta, dar care, in mod cert, nu lasa cea mai buna impresie fanilor si potentialilor clienti.
Sa le numim greseli invizibile. Fiindca ceea ce facem ni se pare fie nesemnificativ, fie un lucru firesc si atunci nu le vedem ca pe niste greseli. Exista insa abordari gresite atunci cand vine vorba de social media sau anumite lucruri carora nu le acordam importanta, dar care, in mod cert, nu lasa cea mai buna impresie fanilor si potentialilor clienti.
1. Vorbim prea mult despre noi. Social media inseamna sa interactionam cu ceilalti, nu sa ne facem o promovare silentioasa in speranta ca entuziasmul oamenilor va creste odata cu numarul nostru de postari. Daca ni se pare ca mergem intr-o singura directie si ne promovam prea mult, e bine sa incercam abordarea prin care interactionam cu ceilalti si le oferim informatii utile.
2. Pierdem timp invatand despre cum sa crestem traficul. Exista mii de bloguri si site-uri care ne promit reteta succesului si milioane de utilizatori. Sa invatam, mai bine, facand. Chiar daca ne folosim de o sintagma in alta limba, sa nu uitam ca, in fond, esentialul reprezinta tot comunicarea cu o audienta.
3. Nu suntem consecventi. Este important sa ne demonstram respectul fata de audienta noastra inca de la bun inceput si sa mentinem aceeasi abordare. Daca vom fi activi doar din doua in doua saptamani sau vom lua brusc pauze de patru zile fara sa anuntam atunci cand plecam, de exemplu, in concediu, ne vom pierde usor si sigur popularitatea si fanii.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.