Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce impact au schimbarile realizate de Facebook asupra comunicarii brandurilor in social media
Tags: pages feed, facebook, schimbari facebook, comunicare facebook, mediawrite
Schimbarea adusa de Facebook legata de mecanismul ce sta in spatele newsfeed-ului si care decide ce si cui anume ii apar masajele paginilor de brand, ridica dificultati serioase de comunicare pentru companii, releva un studiu realizat de Mediawrite prin Web Writers Europe. In plus, gradul de diferentiere a comunicarii brandurilor este scazut.
Schimbarea adusa de Facebook legata de mecanismul ce sta in spatele newsfeed-ului si care decide ce si cui anume ii apar masajele paginilor de brand, ridica dificultati serioase de comunicare pentru companii, releva un studiu realizat de Mediawrite prin Web Writers Europe. In plus, gradul de diferentiere a comunicarii brandurilor este scazut.
Mai grav este insa faptul ca identitatea si caracteristicile definitorii ale brandurilor nu se reflectata in comunicarea utilizata. Asa se face ca, modul de comunicare al unei banci nu se diferentiaza de cel a unui magazin online, cu toate ca cele doua branduri au un background diferit si se pozitioneaza diferit.
Provocari aduse de butonul Pages Feed
Remarcam recent ca Facebook a introdus o noua optiune Pages Feed, similara unui flux de stiri insa dedicata in exclusivitate brandurilor. Aceasta modificare nu face decat sa sublinieze decizia retelei de socializare de a obliga companiile sa genereze continut mai bun sau sa plateasca pentru el.
Iata cum afecteaza Pages Feed modul in care companiile comunica si interactioneaza cu fanii lor de pe Facebook:
- Folosirea eficienta a platformei Facebook, in contextul in care companiile nu mai au acces atat de usor pe wall-ul utilizatorilor;
- Comunicarile si contentul brandurilor trebuie sa ajunga subiect de discutie al utilizatorilor pentru a obtine expunere;
- Vizibilitatea costa! Brandurile vor putea aparea cu postari in fluxul de stiri al utilizatorilor daca utilizeaza serviciul Facebook Ads.
„Solutia optima de social media management pentru urmatoarea perioada este cea in care sunt utilizate trei elemente esentiale. Primul este cel al reach-ului, al doilea cel al continutului, iar cel de-al treilea este cel al atitudinii si a vocii brandului in cadrul Facebook”, spune Iulia Cimpoeru (Content Strategist la Web Writers Europe).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.