Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce nu trebuie sa faci pe Facebook
Tags: facebook, bune practici, managementul comunitatii, utilizatori, flux de stiri
Continutul e rege cand vrem sa construim prezenta unei marci inregistrate in social media. Si, pe masura ce Facebook implementeaza din ce in ce mai multe moduri prin care utilizatorii sa controleze exact ce continut vor sa citeasca in fluxul de stiri, marcile inregistrate trebuie sa devina iesit din comun de creative pentru a deveni vizibile, scrie www.imediaconnection.com.
Continutul e rege cand vrem sa construim prezenta unei marci inregistrate in social media. Si, pe masura ce Facebook implementeaza din ce in ce mai multe moduri prin care utilizatorii sa controleze exact ce continut vor sa citeasca in fluxul de stiri, marcile inregistrate trebuie sa devina iesit din comun de creative pentru a deveni vizibile, scrie www.imediaconnection.com.
Managementul comunitatii este arta si stiinta implicari acestor comunitati si cel mai bun mod de a vedea ce functioneaza si ce nu. Unele brand-uri reusesc, altele nu.
Va prezentam o lista de lucruri care NU se fac pe Facebook:
• Nu va supraincarcati audienta cu informatii. Daca postati de nenumarate ori pe zi o sa ajungeti sa fiti ascunsi in fluxul de stiri. Nu va mai evidentiati.
Cele mai bune practici indica faptul ca o pagina a unui brand nu trebuie sa faca mai mult de trei postari pe zi, maxim. Daca postarile devin un flux de nestavilit, ele ii vor coplesi pe utilizatori, ceea ce, probabil, va duce la un „unlike”. Supraincarcarea cu continut devine spam. Stabiliti momentele in care fanii dumneavoastra sunt cei mai activi si publicati atunci.
• Nu neglijati problemele semnalate pe pagina dumneavoastra. Social media se refera la o comunicare cu dublu sens. Cand ignorati sa raspundeti la intrebari, pare ca nu va pasa.
• Nu folositi raspunsuri-formula. Raspunsurile gata conservate au un efect asemanator lipsei oricarui raspuns.
Copiind acelasi raspuns si postandu-l drept raspuns la orice intrebare este un gest impersonal si lipsit de onestitate. Utilizatorii nu se vor mai implica in relatia cu un brand, stiind ca vor primi numai raspunsuri prefabricate. Tactica lenei nu atrage fani si sustinatori.
• Nu folositi programe de raspuns automat. Se prea poate ca utilizatorii sa vada ca acelasi continut a fost postat in diverse canale de marketing (ne referim la conturile de Facebook si Twitter).
Continutul poate fi similar, dar el trebuie sa capete individualitate pentru fiecare retea in parte. Twitter si Facebook au audiente diferite si acestea trebuie tratate ca atare.
• Nu inchideti lumina cu totul. Neglijarea problemelor utilizatorilor este, intr-adevar. O practica neinspirata, dar blocarea posibilitatii ca utilizatorii sa raspunda in vreun fel e si mai rau.
Trimiteti un mesaj prin care le spuneti ca nu va pasa de ce au ei sa va spuna si ca nici nu vreti sa faca asta.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.