Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce urmareste Google+: Sa te transforme intr-o reclama
Tags: marketing, social media, google+. shared endorsements, reclame, google
Poate te-ai intrebat de ce insista atat Google cu reteaua sa de socializare. Misterul s-a elucidat acum cand stim ca, pe 11 noiembrie, Google isi va lansa un nou tip de serviciu de advertising, numit "shared endorsementes", care isi extrage seva din activitatea pe Google+.
Poate te-ai intrebat de ce insista atat Google cu reteaua sa de socializare. Misterul s-a elucidat acum cand stim ca, pe 11 noiembrie, Google isi va lansa un nou tip de serviciu de advertising, numit "shared endorsementes", care isi extrage seva din activitatea pe Google+.
De exemplu, daca ai completat un review al unui restaurant pe Google+, numele, fotografia si cateva din cuvintele tale vor aparea in cautare cand oamenii tasteaza numele restaurantului. Daca dai „+1” unui produs care-ti place, si acesta poate deveni „nutret” pentru reclame. Comentariile pe care le faci, lucrurile pe care le partajezi si cei carora le dai follow pe Google+ ar putea intra, la randu-le, in masinaria reclamelor.
Google spune ca aceste „shared endorsement” nu se vor suprapune cu setarile de confidentialitate existente. Asa ca, daca ai restrictionat comentariile si butonul de +1 la cercurile tale, aceste nu vor fi vizibile si pentru necunoscuti. Nu uita insa ca recenziile pe Google+ Local si aplicatiile de recenzii sunt mereu publice. Daca vrei ca tot ceea ce dai la +1 sa ramana privat by default, schimba-ti setarile.
Numai ca Google te lasa sa pleci de la petrecere, daca asta este ceea ce iti doresti. Du-te pe aceasta pagina si debifeaza caseta de jos (opt out se aplica numai la shared endorsements in reclame, nu si la alte contexte, cum ar fi recenziile muzicale, la care prietenii se pot uita).
Google spune si ca, in cazul utilizatorilor cu varsta sub 18 ani, nu va face asocierea intre numele si profilurile lor si endorsement-uri.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.