Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele mai creative pagini de brand de pe Facebook
Tags: branduri, facebook, timeline, cover facebook, pagina facebook
De cand cu introducerea Timeline-ului, Facebook-ul a devenit un loc de comunicare si promovare foarte ofertant, iar brandurilor nu le-a mai ramas decat sa-si puna imaginatia la contributie. Si iata ce a iesit.
De cand cu introducerea Timeline-ului, Facebook-ul a devenit un loc de comunicare si promovare foarte ofertant, iar brandurilor nu le-a mai ramas decat sa-si puna imaginatia la contributie. Si iata ce a iesit.
19. Mcdonald’s – Ofera fanilor multe promotii, dar si filmulete si alt gen de continut media. Continutul este updatat constant.
18. Starbust – Posteaza regulat pe pagina sa de Facebook si prezinta istoria companiei chiar de la inceputurile ei, in 1981.
17. Ben & Jerry’s – In fiecare saptamana posteaza cate o fotografie realizata de fani, care ilustreaza fie unul dintre produsele companiei, fie o manifestare a atasamentului respectivei persoane fata de brand.
16. Skittles – Umorul si atentia acordata fanilor sunt principalele ingrediente ale succesului acestui brand pe Facebook.
15. Subway – Se promoveaza pe sine ca fiind fresh si interesant si gazduieste o varietate de competitii dedicate fanilor.
14. Oreo – Foarte grijuliu cu fanii sai, brandul Oreo nu uita sa le spuna personal „La multi ani”. Asa se face ca cover-ul de pe Facebook contine cate o fotografie si urarea aniversara.
13. Nutella – Imaginiile inedite pe care le posteaza ii aduc o rata foarte buna de engagement. De exemplu, in timpul Jocurilor Olimpice a postat fotografii cu produsele sale recreate in asa fel incat sa simbolizeze un eveniment sportiv.
12. Reese’s – Toata lumea este innebunita dupa imagini cu mancare, asa ca brandul posteaza regulat fotografii cu bunatatile sale.
11. Red Bull – Fiind un brand menit sa degaje energie, Red Bull are grija sa exprime exact asta prin fotografiile si clipurile video pe care
le posteaza.
10. Coca-Cola – Detine o pagina de brand foarte bine realizata si foarte vesela.
9. Monster Energy – Imaginile cu sporturi extreme constituie secretul sau.
8. Fanta – A adaugat elemente 3D pe pagina sa de Facebook. In plus, gazduieste mesaje, intrebari si imagini promotionale foarte amuzante.
7. Dr Pepper – Ca sa faca fata concurentei din partea unor branduri foarte active in social media, Dr Pepper stie ca trebuie sa iasa in evidenta.
6. Starbucks – La fel ca si Coca-Cola, Starbucks este un alt brand ce se foloseste de listele informative pentru a-si promova produsele.
5. Sprite – Imaginile sportive si cele cu graffiti se pliaza foarte bine pe brand si ii aduc numeroase beneficii.
4. Samsung – Pune accentul pe continut si pe strategia de a ilustra produsele noi si de a le oferi fanilor sansa de a le castiga.
3. Skype – Pagina sa este unmix de umor ssi personalizare.
2. Intel – Este priceput in utilizaea imaginilor si a graficelor informative.
1. Play Station – Se foloseste de capturi de mari dimensiuni din joucurile sale pentru a-si promova produsele.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.