Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cine a luat aurul olimpic in materie de social media
Tags: social media, sponsori olimpiada, jocuri olimpice londra, promovare retele sociale, coca cola
Pe langa competitia sportiva propriu-zisa, Jocurile Olimpice de la Londra au gazduit o adevarata si pe alocuri inversunata competitie social media, una desfasurata intre principalii sponsori ai evenimentului.
Pe langa competitia sportiva propriu-zisa, Jocurile Olimpice de la Londra au gazduit o adevarata si pe alocuri inversunata competitie social media, una desfasurata intre principalii sponsori ai evenimentului.
„Jocurile Olimpice reprezinta cel mai mare eveniment al tuturor sporturilor, ce aduna laolalta cei mai buni sportivi din intreaga lume. Acest lucru se reflecta inclusiv in numarul mare de sponsori ai evenimentului si in eforturile lor social media. In acest peisaj competitiv, brandurile fac tot ce pot pentru a fi echivalentul de business al sportivului Michael Phelps. Acest raport analizeaza in profunzime eforturile lor ilustrand cine a castigat de fapt competitia de pe Facebook, Twitter si YouTube”, spun realizatorii studiului
Coca-Cola este de departe regina comunicarii social media, situandu-se pe prima pozitie pe toate retelele de socializare. Succesul sau se datoreaza in buna parte campaniei sale globale „Mote to the Beat”, care ii indemna pe fani sa incarce videoclipuri muzicale create de ei insisi.
Coca-Cola este urmata indeaproape de McDonald’s. De altfel, lantul fast food a fost cel mai prompt in a le raspunde fanilor dintre toti sponsorii de la Olimpiada. Omega in schimb a postat continutul cu cel mai puternic engagement, iar Panasonic a dezamagit fiind pe ultimul loc la toate categoriile.

Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
CV-ul tau nu este atat de important pe cat crezi
3 pasi simpli pentru a-ti indeparta clientii
Campanie Skype: Twitter si Facebook ne transforma in zombi
Gaselnita Google: Cum isi promoveaza compania propria retea de socializare
Ultimele articole
Meta AI ajunge si in Europa
Noua actualizare Google: cum iti poate afecta site-ul si ce trebuie sa faci
Strategii eficiente pentru promovarea organica
Studiu: Personalitatea consumatorilor influenteaza interactiunea cu brandurile si propagarea reclamelor