Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cine face jocurile in online

Tags: sharing, social media, facebook, buton de share, indexare google

Primul raspuns care-ti vine in minte e Google. Mai mult sau mai putin. E drept ca Google tine fraiele multor mecanisme pe care le stapanim abia pe jumatate, insa un site poate sa ajunga in prima pagina de indexare daca ne concentram asupra unui element cheie despre care auzim deja destul de des.

Social media. Nu era greu de ghicit, intr-adevar. Este insa un aspect al mediului online pe care nu trebuie sa il scapam din vedere. Astazi nu ar trebui sa mai existe site-uri cu articole care sa nu poata fi transmise mai departe prin canalele de social media. Butonul de "share" a devenit nelipsit.

Atentie insa! Nu-ti bulversa vizitatorul cu toate optiunile de sharing. Chiar daca aplicatiile existente iti pun la dispozitie o multime de posibilitati, cel mai des folosite si cele mai utile raman cele de baza precum Facebook, Twitter, Ymail, Gmail, LinkedIn sau Blogger.

Sa mai vorbim si despre importanta backlink-urilor? Pe scurt, ar trebui sa ni le imaginam ca pe niste fire dintr-o panza de paianjen. Noi vedem firele, insa Google vede intreaga plasa si iti trimite site-ul direct in prima pagina. Cu cat exista mai multi oameni care pun un link pe site-ul lor catre un articol de-al tau, cu atat Google va avea mai multa "incredere" in tine.

Un articol care se bucura de mare popularitate pe Facebook iti va aduce o multime de cititori. Din fericire (iar asta e un lucru pentru care trebuie sa ne rugam), articolele nu pot fi inca citite integral pe Facebook asa ca cei care doresc sa il citeasca vor trebui sa dea click si sa ajunga astfel pe site-ul tau.

Sharingul a devenit foarte important si echivaleaza cu indexarea. Nu te teme sa iti rogi uneori cititorii sa trimita si prietenilor articolul tau, fie ca sharingul se face pe Twitter sau Facebook. Important este ca tu sa acorzi fenomenului de social media importanta cuvenita. Iar asta inseamna sa iti dai seama de folosul pe care ti-l poate aduce atunci cand vine vorba de promovare, de rata de conversie si de cresterea semnificativa a numarului celor care au auzit de tine.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016