Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Coca-Cola lanseaza o platforma sociala de impartasit fericirea
Tags: coca cola, campanie, fericire, platforma happy places, fotografii fericire
Cum platformele de photo-sharing sunt inventia momentului, Coca Cola si-a propus sa se supuna trendului si lanseaza un website gata sa rivalizeze cu Instagram si Flickr. Site-ul, ce pare sa functioneaze similar unei platforme sociale, va avea adresa www.happyplaces.com.
Cum platformele de photo-sharing sunt inventia momentului, Coca Cola si-a propus sa se supuna trendului si lanseaza un website gata sa rivalizeze cu Instagram si Flickr. Site-ul, ce pare sa functioneaze similar unei platforme sociale, va avea adresa www.happyplaces.com.
„Ziua ta, prietenii tai, calatoriile tale, muzica ta... viata ta e plina de momente fericite ce merita sa fie pastrare si impartasite. Happy Places de la Coca-Cola este acel loc unde poti incarca fotografii ale momentelor tale frumoase, le poti impartasi cu altii si le poti rememora oricand iti doresti. Fa-ti o fotografie sau alege una din albume, adaug-o profilului tau si impartaseste acel moment de bucurie cu followerii tai din Happy Places sau cu prietenii de pe Facebook sau Twitter”, se arata in descrierea aplicatiei lansate de Coca-Cola.
Aplicatia are un format user-friendly si permite crearea unui profil Happy Places, parcurgerea fotografiilor pe baza unor hashtag-uri variate (precum #music, #beautiful, #joy, #DogsLife, #girlfriends), dar si primirea de notificari privind noile fotografii adaugate. In plus, aplicatia permite crearea unor Happy Moments chiar si offline si incarcarea lor atunci cand acestia dispun din nou de conexiune la internet.
Spre deosebire de Instagram, aplicatia Coca-Cola nu are filtre si nici componente artistice astfel incat singurul lucru care poate fi facut cu fotografiile incarcate este de a le distribui prietenilor.
Fericirea este una dintre temele favorite utilizate in comunicarea Coca-Cola, multe dintre activarile brandului – precum Coca-Cola Happiness Truck, Coca-Cola Happiness Machine sau Coca-Cola Happiness Table – fiind centrate pe aceasta idee. Asadar, o platforma online de impartasit fericirea se adauga in mod aproape firesc ansamblului campaniei.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.