Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cu colinda pe Facebook: Timisoreana umbla cu Steaua virtuala
Tags: timisoreana, colindatori, stand up comedy, aplicatie facebook
In spiritul traditiei vechi de sute de ani, insa adaptand-o la vremurile prezente, patru actori de stand-up comedy au pornit la colindat pentru Timisoreana. Si pentru ca aproape un sfert din populatia tarii si-a facut "casa" pe Facebook, reteua de socializare a fost punctul de pornire al periplului de colinde.
In spiritul traditiei vechi de sute de ani, insa adaptand-o la vremurile prezente, patru actori de stand-up comedy au pornit la colindat pentru Timisoreana. Si pentru ca aproape un sfert din populatia tarii si-a facut "casa" pe Facebook, reteua de socializare a fost punctul de pornire al periplului de colinde.
Parte a campaniei de sarbatori „Colindatorii”, Timisoreana a lansat o aplicatie de Facebook avandu-i in centru pe comediantii de stand-up Dan Badea, Sorin Parcalab, Cosmin Nedelcu si Catalin Bordea ce interpreteaza cate un personaj reprezentativ pentru cate o zona a tarii.
Conceptul campaniei este reinterpretarea traditiilor romanesti cu specific regional, fiecare personaj jucat de cei patru comendianti de stand-up fiind construit pe baza unor stereotipuri uzuale (moldovean, ardelean, oltean si bucurestean). In cadrul aplicatiei, utilizatorii pot personaliza urarile, cat si o serie de filme cu comediantii stand-up disponibile pe YouTube, Trilulilu etc.
Etapele campaniei coincid cu episoadele povestii (episodul 1 - Marea Adunare Nationala, episodul 2 - urarile si episodul 3 - mesajul de Craciun) si pot fi vazute pe masura ce utilizatorii realizeaza anumite actiuni, folosing principii de gamification.
Campania se desfasoara exclusiv online in perioada 15 – 31 decembrie, sub sloganul "La traditii vechi, colindatori noi", aplicatia fiind realizata de GreenPixel.
Obiectivele campaniei au fost cresterea engagementului si a numarului de fani ai paginii de Facebook Timisoreana. Din primele 48 de ore ale lansarii campaniei, aplicatia a atras 7.000 de noi fani pe Facebook si primul episod a adunat pe canalul YouTube peste 7.000 de vizualizari.
"Cu aceasta campanie, Timisoreana duce discursul traditiilor romanesti intr-o zona noua, mai amuzanta si moderna, pastrand in acelasi timp valorile de baza ale brandului. Astfel, ne propunem sa fim parte integranta din traditionalele urari de sarbatori ale consumatorilor nostri", spune Mihai Paduraru (Digital Specialist, Timisoreana).
Conceptul campaniei este reinterpretarea traditiilor romanesti cu specific regional, fiecare personaj jucat de cei patru comendianti de stand-up fiind construit pe baza unor stereotipuri uzuale (moldovean, ardelean, oltean si bucurestean). In cadrul aplicatiei, utilizatorii pot personaliza urarile, cat si o serie de filme cu comediantii stand-up disponibile pe YouTube, Trilulilu etc.
Etapele campaniei coincid cu episoadele povestii (episodul 1 - Marea Adunare Nationala, episodul 2 - urarile si episodul 3 - mesajul de Craciun) si pot fi vazute pe masura ce utilizatorii realizeaza anumite actiuni, folosing principii de gamification.
Campania se desfasoara exclusiv online in perioada 15 – 31 decembrie, sub sloganul "La traditii vechi, colindatori noi", aplicatia fiind realizata de GreenPixel.
Obiectivele campaniei au fost cresterea engagementului si a numarului de fani ai paginii de Facebook Timisoreana. Din primele 48 de ore ale lansarii campaniei, aplicatia a atras 7.000 de noi fani pe Facebook si primul episod a adunat pe canalul YouTube peste 7.000 de vizualizari.
"Cu aceasta campanie, Timisoreana duce discursul traditiilor romanesti intr-o zona noua, mai amuzanta si moderna, pastrand in acelasi timp valorile de baza ale brandului. Astfel, ne propunem sa fim parte integranta din traditionalele urari de sarbatori ale consumatorilor nostri", spune Mihai Paduraru (Digital Specialist, Timisoreana).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.