Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cu ochii pe Pinterest: Cum se uita oamenii la board-ul vostru
Tags: oameni, pinterest, board, pin-uri, studiu
Pinterest nu numai ca arata diferit fata de alte retele de socializare, dar este si privit/ gustat cu ochii diferit fata de acestea. In timp ce, pe majoritatea site-urilor, utilizatorii se uita pe o pagina de la dreapta la stanga, participantii la un studiu efectuat de Mashable si-au miscat ochii pe board-urile Pinterest de sus in jos, spre mijlocul paginii. Iar timpul alocat la profil este mult mai scurt decat cel alocat de utilizatori pe Facebook.
Pinterest nu numai ca arata diferit fata de alte retele de socializare, dar este si privit/ gustat cu ochii diferit fata de acestea. In timp ce, pe majoritatea site-urilor, utilizatorii se uita pe o pagina de la dreapta la stanga, participantii la un studiu efectuat de Mashable si-au miscat ochii pe board-urile Pinterest de sus in jos, spre mijlocul paginii. Iar timpul alocat la profil este mult mai scurt decat cel alocat de utilizatori pe Facebook.
Studiul, coordonat de EyeTrackShop, a folosit camere video pentru a monitoriza miscarea ochilor celor 600 de participanti, pe intervale de 10 secunde. Dupa ce s-au uitat la o pagina, respondentii au completat si un chestionar despre ceea ce vizionasera mai devreme.
Iata cateva concluzii:
- Pin-urile principale sar in ochi. Pin-urile care sunt in fata-centru sunt vazute de cel mai mare procentaj de privitori.
- Fetele atrag atentia. Ca in cazul majoritatii site-urilor media, respondentii s-au uitat la chipuri mai mult decat la obiecte.
- Informatiile din sectiunea profil nu sunt intotdeauna la fel de evidente ca cele de continut. Imaginea si informatiile de profil pot domina atentia pe Facebook, dar, pe Pinterest, mult mai putini oameni le-au remarcat, in comparatie cu cei care au fost atrasi de continut.
Procentajul celor care s-au uitat la informatiile de profil din partea de sus a paginilor de brand a fost acelasi sau mai mic decat al celor care s-au uitat la pin-uri. In medie, datele de profil sunt vizualizate pe locul doi, nu intai.
- Paginile de brand sunt la fel de populare ca paginile pe categorii. Exista totusi o oarecare inclinatie a oamenilor sa dea repin si sa recomande paginile in cazul paginilor de brand. Au spus ca acestea sunt utile, continand sfaturi bune.
- Oamenilor le place mai mult un brand dupa ce i-au vazut paginile de Pinterest. Majoritatea participantilor au spus ca vizualizarea paginii de brand ii face sa-si imbunatateasca punctul de vedere asupra acestuia si sunt mai predispusi la a cumpara ceva.
Va prezentam in continuare cateva extracte ale studiului.
Pinterest Homepage
Rosul indica pe harta zonele care au primit cea mai mare atentie. Graficul din dreapta arata rezultatele chestionarului completat de participantii la studiu, dupa vizualizarea paginii.
Pinterest Homepage
Imaginea din stanga arata ordinea, in medie, a articolelor de pe pagina, asa cum s-au uitat privitorii la ele. Imaginea din dreapta arata procentajul participantilor care s-au uitat la fiecare imagine, cat timp i-au acordat si cat le-a luat sa ajunga acolo.
Pagina categoriei Travel & Places
Pagina categoriei Travel & Places
Pagina categoriei Women's Apparel
Pagina categoriei Women's Apparel
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.