Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum a relansat Ursus brandul Pegas
Tags: ursus, pegas, bicicleta, campanie, aplicatie facebook, kubis
Inainte de `89 era unul dintre cel mai renumite si indragite branduri romanesti, visul oricarui copil si nostalgia adultilor de pe urma. Pegas era bicicleta ce aducea bucuria pe doua roti. Si pentru ca de la o vreme brandul da semne sa renasca, Ursus a decis sa-i intinda o mana de ajutor.
Inainte de `89 era unul dintre cel mai renumite si indragite branduri romanesti, visul oricarui copil si nostalgia adultilor de pe urma. Pegas era bicicleta ce aducea bucuria pe doua roti. Si pentru ca de la o vreme brandul da semne sa renasca, Ursus a decis sa-i intinda o mana de ajutor.
"Turul Romaniei cu URSUS si Pegas" si include 5 orase romanesti (Bucuresti, Constanta, Brasov, Sibiu si Cluj) prin care utilizatorii pot trece daca inceplinesc anumite probe ce le pun la incercare indemanarea, viteza si priceperea.
"O reteta de succes in dezvoltarea aplicatiilor de Facebook este ca mecanismul sa fie usor de inteles si simplu dar in acelasi timp engaging, cu premii diversificate pe anumite paliere de participare si optiuni de share si member-get-member pentru o crestere de awareness si participare marita", spun reprezentantii agentiei.
Asa se face ca s-a optat pentru trei modalitati de premiere a utilizatorilor: premii pentru participare, premii pentru cei care isi atrag si prietenii in joc si premii pentru perseverenta.
Proiectul este sustinut prin intermediul unor campanii de Facebook Ads targetate si a unei campanii de bannere pe site-urile si comunitatile de biking din Romania.
"Ursus este alaturi de adevaratele valori romanesti si de aceea a decis sa sustina relansarea Pegas, probabil cea mai iubita bicicleta din Romania. Atunci cand am auzit despre initiativa celor de la Pegas, ideea unei colaborari a venit in mod firesc. Am decis sa promovam reinventarea celebrei biciclete printr-o aplicatie gazduita de pagina noastra de Facebook, dorind astfel sa le facem cunostinta celor peste 200.000 de fani pe care ii avem in acest moment cu noul Pegas intr-un mod interactiv. Fiindca vorbim despre biciclete in contextul valorilor romanesti, am considerat ca cea mai potrivita varianta de a integra cele doua elemente este un tur virtual al Romaniei alaturi de Ursus si Pegas", explica Emma Bucur (Junior Brand Manager, Ursus).
Aplicatia are deja aproape 30.000 useri care au petrecut un timp mediu de peste 7 minute.
Ajutorul este unul cu efect de promovare si consta intr-o aplicatie de Facebook, creata de Kubis Interactive, ce reproduce un traseu de bicilcleta prin tara. Se numeste "O reteta de succes in dezvoltarea aplicatiilor de Facebook este ca mecanismul sa fie usor de inteles si simplu dar in acelasi timp engaging, cu premii diversificate pe anumite paliere de participare si optiuni de share si member-get-member pentru o crestere de awareness si participare marita", spun reprezentantii agentiei.
Asa se face ca s-a optat pentru trei modalitati de premiere a utilizatorilor: premii pentru participare, premii pentru cei care isi atrag si prietenii in joc si premii pentru perseverenta.
Proiectul este sustinut prin intermediul unor campanii de Facebook Ads targetate si a unei campanii de bannere pe site-urile si comunitatile de biking din Romania.
"Ursus este alaturi de adevaratele valori romanesti si de aceea a decis sa sustina relansarea Pegas, probabil cea mai iubita bicicleta din Romania. Atunci cand am auzit despre initiativa celor de la Pegas, ideea unei colaborari a venit in mod firesc. Am decis sa promovam reinventarea celebrei biciclete printr-o aplicatie gazduita de pagina noastra de Facebook, dorind astfel sa le facem cunostinta celor peste 200.000 de fani pe care ii avem in acest moment cu noul Pegas intr-un mod interactiv. Fiindca vorbim despre biciclete in contextul valorilor romanesti, am considerat ca cea mai potrivita varianta de a integra cele doua elemente este un tur virtual al Romaniei alaturi de Ursus si Pegas", explica Emma Bucur (Junior Brand Manager, Ursus).
Aplicatia are deja aproape 30.000 useri care au petrecut un timp mediu de peste 7 minute.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.