Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa castigi 40.000 de fani in 2 luni de campanie: Exemplul Cremita
Tags: cremita, aplicatie facebook, campanii facebook, tu de ce iubesti cremita, strategad
Prietenia cu Facebook nu reprezinta pentru branduri doar un alt mediu de comunicare, ci si un mod la indemana de a atrage noi fani. Asta daca stii cum sa interactionezi cu utilizatorii si, mai ales, cum sa ii faci sa te placa.
Prietenia cu Facebook nu reprezinta pentru branduri doar un alt mediu de comunicare, ci si un mod la indemana de a atrage noi fani. Asta daca stii cum sa interactionezi cu utilizatorii si, mai ales, cum sa ii faci sa te placa.
"Cremita vrea sa te cunoasca" si "Tu de ce iubesti Cremita?" sunt doua proiecte create de Strategad care au avut ca obiectiv cunoasterea si premierea celor mai fideli fani.
Primul dintre ele propunea utilizatorilor sa isi construiasca numele folosind ambalaje de biscuiti Cremita, urmand ca fotografiile sa fie adaugate intr-o galerie a fanilor pe pagina de Facebook. In urma acestui proiect, comunitatea de Facebook Cremita a obtinut peste 18.000 de fani noi intr-o perioada de 4 saptamani.
Cel de-al doilea proiect, aplicatia "Tu de ce iubesti Cremita?", a continuat aceeasi idee. Lansata pe 5 aprilie, aplicatia includea un mecanism in 3 pasi: utilizatorii alegeau motivele pentru care iubesc Cremita si convingeau un prieten sa incerce biscuitii. Dupa ce faceau dovada (video sau foto) ca au incercat produsul, ambii participanti intrau in tragerea la sorti pentru castigarea premiilor puse la bataie de brand. In decurs de 4 saptamani aplicatia a inregistrat un numar de peste 1.000 de utilizatori, iar 10% dintre acestia au recomandat produsul prietenilor.
"Ne-am propus sa implicam mai mult utilizatorii Facebook in tot ceea ce inseamna experienta lor cu brandul Cremita. Astfel, ambele campanii desfasurate au fost gandite ca o modalitate de prezentare brand-consumator intr-un context informal. La finalul a doua luni de la momentul lansarii campaniilor, am adus comunitatea Facebook de la 18.000 de fani la peste 60.000. Si numaram in continuare", spune Alin Chiriac (Managing Partner Strategad).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.