Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa folosesti corect social media la birou
Tags: social media, faceboo, twitter, monitorizare
Mesajele fanfaronade despre sef sau locul de munca au fost odata ca nicodata rezervate discutiilor de dupa serviciu, la bar, dar angajatii au acum o noua voce, pe social media.Atentie insa, caci plangerile legate de serviciu care apar pe site-uri populare, cum ar fi Facebook sau Twitter, pot sa atraga inchiderea contractului de munca.
Mesajele fanfaronade despre sef sau locul de munca au fost odata ca nicodata rezervate discutiilor de dupa serviciu, la bar, dar angajatii au acum o noua voce, pe social media.Atentie insa, caci plangerile legate de serviciu care apar pe site-uri populare, cum ar fi Facebook sau Twitter, pot sa atraga inchiderea contractului de munca.
Sfaturi care te ajuta sa te porti inteligent pe social media:
1. Ganditi-va inainte de a scrie.
Un test bun este urmatorul: imaginati-va postarea sub forma unui titlu pe prima pagina a ziarelor. Pe un site de social media, audienta este, in principiu, nelimitata, iar continutul publicat nu se mai sterge. Chiar daca postam o poza si o stergem apoi repede, "repede" nu e suficient si este posibil ca cineva sa o fi copiat deja.
2. Alegeti-va prietenii cu grija.
In reteaua voastra ar trebui sa intre doar oameni in care aveti incredere. Fiti selectivi, pentru a evita eventuale probleme.
3. Scrieti mesaje pe social media in timpul liber si pe calculatorul de acasa.
Incercati sa va restrangeti activitatea pe Facebook si Twitter pe calculatorul personal. Oricum, multi angajatori au interzis deja accesul la astfel de site-uri.
4. Mentineti o nota pozitiva a dialogului.
Social media poate fi o modalitate excelenta de gazduire a conversatiilor despre o promovare recenta sau despre ultimul eveniment al companiei. Anumite teme, cum ar fi secretele comerciale, nu ar trebui sa apara online. Acelasi lucru este valabil si pentru comentariile negative la adresa companiei sau a sefului. Exista departamente, in cadrul unor organizatii, care cu asta se ocupa: monitorizarea imaginii online a brandului.
5. Intelegeti bine setarile privind confidentialitatea.
Autor: Madalina Alexe
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Implicarea angajatilor in activitatea social media a companiei: o cale spre succes
Cum putem folosi retelele de socializare in customer service
Studiu: 57% dintre consumatori nu au niciun interes sa interactioneze cu brandurile pe social media
Ce nu trebuie sa partajam pe Twitter sau LinkedIn
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni