Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum se folosesc companiile de email pentru a-si urmari clientii pe Facebook
Tags: facebook, reclame facebook, custom audiences, audiente facebook, targetare facebook
Noul produs Facebook destinat advertiserilor si numit Custom Audiences le permite acestora sa se foloseasca de adresele de email si numerele de telefon ale utilizatorilor pentru a-si targeta mai bine reclamele.
Noul produs Facebook destinat advertiserilor si numit Custom Audiences le permite acestora sa se foloseasca de adresele de email si numerele de telefon ale utilizatorilor pentru a-si targeta mai bine reclamele.
Instrumentul a fost lansat oficial in luna septembrie si le permite advertiserilor sa includa in targetul de promovare inclusiv clientii care nu sunt fani ai brandului pe Facebook. Custom Audiences utilizeaza adrese de email, numere de telefon si ID-uri Facebook pentru a identifica cu exactitate utilizatorii inclusi in targetul companiei.
Cum functioneaza
In prima faza, companiile identifica acele grupuri de persoane pe care vor sa le targeteze indiferent de tipul de CRM utilizat (Outlook, Gmail, baze Excel). Apoi, cu ajutorul Power Editor (un instrument al Facebook dedicat advertiserilor), companiile incarca datele de contact ale clientilor pentru a gasi similaritati in baza de fani de pe Facebook. In baza acestor date, reteaua de socializare creaza o audienta generala pentru reclamele companiei. Astfel, respectivele persoane nu trebuie sa fie neaparat si fani ai paginii de brand pentru a fi expusi la reclamele acesteia.
Pentru a imbogati inca si mai mult lista, se poate adauga de asemenea targetarea in functie de locatie si date demografice. Deocamdata, serviciul este gratuit pentru branduri.
AdParlor, unul dintre partenerii Facebook in materie de marketing strategic, a anuntat ca unul dintre clientii sai importanti a lansat recent o campanie de targetare a reclamelor utilizand instrumentul Custom Audiences, in urma careia vanzarile i-au crescut de 25 de ori.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.