Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se foloseste PepsiCo de social media

Tags: pepsi, pepsico, gatorade, social media, gatorade mision control center

In vreme ce unii nu vad niciun viitor in social media marketing, tratandu-l cu neincredere ori dispret, altii nu vad un viitor fara el. Ba mai mult, unele companii cauta sa-i utilizeze potentialul la maxim.
Este si cazul PepsiCo care detine un intreg centru de monitorizare si control a informatiilor din social media pentru brandul sau Gatorade. Unii l-au asemanat cu centrul de control al NASA, insa singurul sau scop nu este de a lansa vreo misiune in spatiu, ci de a analiza si de a canaliza conversatiile despre bautura hidratanta pe orice platforma sociala care conteaza.
Gatorade Mission Control Center a fost creat in cadrul departamentului de marketing din sediul principal al companiei situat in Chicago. Centrul este practic o incapare plina cu monitoare si computere menite sa urmareasca si sa analizeze tot ceea ce se vorbeste despre brand in sfera social media.
De exemplu, acest monitor urmareste numarul de tweet-uri care sunt relevante pentru brandul Gatorade; compania urmareste termenii care au legatura cu brandul, inclusiv referirile venite din partea competitorilor, precum si cele ale atletilor si nutritionistilor sportivi, dat fiind faptul ca bautura se adreseaza in speta acestora din urma.

Iar acest monitor urmareste discutiile din blogosfera. Compania poate astfel sa realizeze analize in jurul unui subiect anume, a unui produs sau al unei campanii publicitare.

La ce foloseste toata aceasta monitorizare si cum contribuie Gatorade Mission Control Center la dezvoltarea si promovarea brandului explica insusi Bonin Bough, cel care conduce departamentul digital al PepsiCo, intr-un interviu video acordat Business Insider.   
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016