Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum se va schimba lumea marketingului dupa conferinta Facebook
Tags: facebook, marketing, schimbari facebook, butonul like, consumator
Curajoasa lista de schimbari anuntate de Facebook joi va pune si mai multa presiune asupra publicitarilor, nevoiti sa creeze continut atractiv care sa se integreze mai mult in viata consumatorilor, scrie mashable.com.
Curajoasa lista de schimbari anuntate de Facebook joi va pune si mai multa presiune asupra publicitarilor, nevoiti sa creeze continut atractiv care sa se integreze mai mult in viata consumatorilor, scrie mashable.com.
Cine are cel mai mult de pierdut in urma afacerii? Butonul "Like", cel care va ave cel mai putin de spus in lumea marketingului, spun analistii din domeniu.
Una din schimbarile majore este aceea ca Facebook a adaugat, in partea dreapta a fiecarei "povesti", o sectiune de CONTROL, cu ajutorul careia utilizatorii pot sa marcheze relevanta postarii. Facebook va folosi informatia sa editeze fluxul de stiri. Din moment ce utilizatorii au mai mult control asupra stirilor pe care le citesc, brandurile plictisitoare si irelevante vor avea vizibilitate mai mica.
Marketerii, carora li s-a spus vreme indelungata ca, de acum ei sunt publicistii, trebuie sa-i convinga pe oameni sa partajeze si sa interactioneze mai mult cu continutul.
Cum se poate face asta? O solutie ar fi branduirea actiunilor. Pana acum, Facebook nu vroia decat ca oamenii sa dea "Like" sub numele brandului, iar interesul trebuie sa se mute inspre convingerea aomenilor sa actioneze in plan social, ghidati de brand. De exemplu, daca un consumator scrie o postare despre ultima data cand a alergat, iata o oportunitate pentru Nike.
Odata cu innoirea Facebook, consumatorii vor crea o "autobiografie digitala" in care brandurile trebuie sa se integreze. Facebook a inceput prin a deveni alternativa cartii de identitate, acum incearca sa ne scrie povestea vietii.
Accentul pus pe lifestreaming, si nu doar pe folosirea platformei pentru a amplifica mesajul, inseamna ca aplicatiile vor fi mai mult decat un vehicul de branding. Aplicatiile cu o utilitate care ne permit sa consumam sau sa participam mai mult vor atarna mai greu.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.