Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum va arata noul buton Want de pe Facebook
Tags: facebook, buton want, buton vreau, imagini buton want
Cu schimbarile-i strategice si succesive din ultimul an, e tot mai clar ca Facebook nu are de gand sa ramana o imensa si simpla casa a socializarii online. Sutele de milioane de oameni pe care-i tine sub acoperis trebuie sa deconteze cumva gratuitatea interactiunilor digitale pe care le au cu prietenii, rudele ori fostii colegi de liceu. Iar asta se face prin comert si publicitate.
Cu schimbarile-i strategice si succesive din ultimul an, e tot mai clar ca Facebook nu are de gand sa ramana o imensa si simpla casa a socializarii online. Sutele de milioane de oameni pe care-i tine sub acoperis trebuie sa deconteze cumva gratuitatea interactiunilor digitale pe care le au cu prietenii, rudele ori fostii colegi de liceu. Iar asta se face prin comert si publicitate.
blogul sau intreaga procedura care a dus la desoperirea butonului „Want”.
Introducerea unui buton “Want” ar putea transforma reteaua de socializare intr-un loc destinat cu precadere consumului si ar putea sa duca la un moment dat la posibilitatea achizitionarii produselor direct prin intermediul site-ului. Cu alte cuvinte, comertul ar putea deveni suportul principal al unei retele concepute initial pentru socializare.
Astfel, noul buton ar fi in masura sa faca din Facebook un partener de publicitate pentru marile companii care cauta o audienta larga. Cunoasterea dorintelor consumatorilor este un element foarte important pentru publicitari, care ar putea folosi cele informatii pentru a ajunge la utilizatorii platformei in timp real, personalizandu-si ofertele dupa dorintele lor.
Saptamana trecuta au aparut primele informatii legate de posibilitatea ca Facebook sa introduca un buton „Want” menit sa dezvaluie obiceiurile de consum ale utilizatorilor. Desi oficialii companiei nu au confirmat stirea (dar nici nu au infirmat-o), Tom Wadddington, un blogger american, pare sa fi descoperit cum va arata acest buton analizand codul OpenGraph al Facebook. Waddington explica pe Introducerea unui buton “Want” ar putea transforma reteaua de socializare intr-un loc destinat cu precadere consumului si ar putea sa duca la un moment dat la posibilitatea achizitionarii produselor direct prin intermediul site-ului. Cu alte cuvinte, comertul ar putea deveni suportul principal al unei retele concepute initial pentru socializare.
Astfel, noul buton ar fi in masura sa faca din Facebook un partener de publicitate pentru marile companii care cauta o audienta larga. Cunoasterea dorintelor consumatorilor este un element foarte important pentru publicitari, care ar putea folosi cele informatii pentru a ajunge la utilizatorii platformei in timp real, personalizandu-si ofertele dupa dorintele lor.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.