Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce a crescut brusc Pinterest

Tags: pinterest, pin, imagini, flick, site socializare

Site-ul Pinterest a cunoscut in ultima perioada o crestere semnificativa, fapt care a atras atentia mai multor specialisti din domeniu. Acestia au incercat astfel sa vada ce a influentat cresterea popularitatii acestui site si ce a facut ca aceasta pagina sa devina una dintre cele mai bine indexate atunci cand vine vorba de cautarea unor imagini.


Fara sa aiba la baza un concept complex sau o strategie complicata, Pinterest reuneste imagini preferate ale utilizatorilor care au si optiunea colectarii acestora in anumite grupuri pe care le creeaza in functie de preferintele personale.

Pinterest pune la dispozitia celor care isi fac cont pe site un buton de "Pin it" care, odata adaugat in bara de instrumente, poate fi folosit pentru adaugarea unei noi imagini la colectie (pinboard).

S-a stabilit ca Pinterest reuseste sa se foloseasca de utilizatorii sai de pana la 3 ori mai eficient decat o face Twitter, iar Etsy este principala sursa de colectare a imaginilor care sunt trimise pe Pinterest printr-o simpla accesare a butonului de "pin".

Daca pe Twitter circa 1,4% dintre toate tweet-urile sunt retransmise o singura data, pe Pinterest aproximativ 80% dintre imagini sunt "re-pins", deci imagini retransmise dupa o prima accesare facuta de un utilizator.

Google se afla pe locul doi in topul surselor pentru Pinterest, iar Flick, site-ul de fotografii, ofera 2,5% dintre imaginile colectate de Pinterest.

Cu toate ca strategia care sta la baza acestui site pare sa dea roade in ceea ce priveste cresterea popularitatii, nu aceleasi aprecieri pot fi facute cand vine vorba de mentinerea utilizatorilor la fel de activi pe perioada utilizarii unui cont. Se observa astfel ca cei care au cont pe Pinterest sunt mai putin activi dupa 2-3 luni de utilizare, fapt care nu este valabil pentru site-uri de socializare deja faimoase.



Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016