Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce sa investim in relatiile cu clientii
Tags: relatii cu clientii, social media, facebook, studiu
S-a tot vorbit despre cat de importanta este promovarea pe social media a brandurilor. De cat de importanta este relatia creata cu consumatorii. 83% dintre consumatori au renuntat sa achizitioneze un produs din cauza ca nu au fost suficient stimulati pe aceste canale, conform unui sondaj efectuat de American Express.
S-a tot vorbit despre cat de importanta este promovarea pe social media a brandurilor. De cat de importanta este relatia creata cu consumatorii. 83% dintre consumatori au renuntat sa achizitioneze un produs din cauza ca nu au fost suficient stimulati pe aceste canale, conform unui sondaj efectuat de American Express.
Fiecare aplicatie si link pe care le includem pe pagina de Facebook sau Twitter, trebuie sa ne ocupam si de sarcini zilnice, cum ar fi intrebarile si plangerile clientilor. Rezulta ca tocmai aceasta activitate este cea care-i impinge pe potentialii clienti sa faca pasul final catre achizitie. Aceasta este concluzia studiului efectuat de American Express care exploreaza atitudinile consumatorului si preferintele vizavi de serviciile dedicate consumatorului.
Mai mult de opt din zece consumatori (83%) au renuntat sa cumpere ce-si propusesera, din cauza experientei nesatisfacatoare oferita de brandul ales pe social media. Cei care nu folosesc retelele de socializare, 49% dintre ei nu au mai cumparat nimic din cauza serviciilor directede relatii cu clientii.
Un alt aspect important de retinut este acela ca acei consumatori care folosesc social media sunt si cei mai vocali atat in laude, cat si in critici la adresa unui produs/ brand. Cand trec printr-o experienta pozitiva, o impartasesc unei emdii de 42 de persoane. Daca experienta este una negativa, media creste la 53 de persoane care aud povestea. Daca ne referim la consumatorii care nu folosesc retelele de socializare, numarul persoanelor pe care le contacteaza pentru a vorbi despre experientele lor de cumparare scade drastic. Astfel, 9 oameni sunt pusi la curent in legatura cu o poveste frumoasa, iar 17, cu una nesatisfacatoare.
Ce trebuie sa retinem? Cei care folosesc social media sunt de departe cel mai vocal segment demografic cu care avem de-a face. Prin urmare, companiile si brandurile trebuie sa fie prompte si deschise in aceste medii de comunicare, sa asculte ce li se spune si sa raspunda rapid.
Consumatorii nu sunt complet nerezonabili si nu se asteapta ca toate problemele lor sa-si gaseasca solutii imediate. Vor doar sa li se raspunda personalizat, interesat.
Sondajul a fost aplicat in Statele Unite, Canada, Mexic, Franta, Germania, Italia, Marea Britanie, Olanda, Australia, Japonia si India. Un rezumat al raportului poate fi consultat aici.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.