Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce Twitter este din ce in ce mai atractiv pentru branduri
Tags: twitter, advertiseri, promovare twitter, venituri twitter, publicitate twitter
Cu peste 140 milioane de utilizatori, Twitter face cu ochiul multor companii datorita serviciilor sale de promovare, dar si trendului exploziv al utilizarii social media. Daca pana acum castigurile sale din publicitate se ridicau undeva la 140 milioane dolari, anul acesta se pare ca va fi unul cu toul deosebit.
Cu peste 140 milioane de utilizatori, Twitter face cu ochiul multor companii datorita serviciilor sale de promovare, dar si trendului exploziv al utilizarii social media. Daca pana acum castigurile sale din publicitate se ridicau undeva la 140 milioane dolari, anul acesta se pare ca va fi unul cu toul deosebit.
Cresterea abrupta a veniturilor din publicitate se datoreaza insa unor schimbari semnificative de abordare a publicitatii in zona social media. Este vorba despre renuntarea la anumite limitari impuse advertiserilor. Astfel:
- Advertiserii pot acum sa targeteze toti cei 140 milioane de utilizatori ai retelei cu ajutorul Promoted Tweets. Inainte, brandurile nu se puteau adresa decat acelor utilizatori care le erau followeri si celor care care erau fanii unor branduri similare.
- Nu mai exista un pret minim pentru ofertele publicitare. Twitter taxeaza advertiserii in functie de engagement, adica de numarul de replay-uri, retweet-uri sau de marcare a unor tweet-uri ca si favorite. Costurile de oferta au scazut astfel de la 50 centi la 1 cent.
- Advertiserii pot targeta utilizatorii in functie de interesele acestora. Twitter a realizat o baza de 350 de categorii de interese. In plus, advertiserii pot targeta si followerii unui anumit cont.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.