Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce va exploda publicitatea pe social media
Tags: marketing, social media marketing, mobile advertising, facebook
Nu este dificil sa intelegem in ce consta atractia publicitatii pe social media. Retele de socializare ca Facebook sau Twitter sunt destinatii zilnice pentru milioane de consumatori.
Nu este dificil sa intelegem in ce consta atractia publicitatii pe social media. Retele de socializare ca Facebook sau Twitter sunt destinatii zilnice pentru milioane de consumatori.
Din ce in ce mai mult, reclamele lor scot in fata produse targetate, care tin cont de detalii demografice, de conexiuni sociale, interese si obiceiuri de consum.
Iata o privire de ansamblu asupra ecosistemului de mobile advertising:
- publicitatea pe social media ofera o oportunitate potential unica: retelele de socializare au o baza uriasa de utilizatori si multe date despre acestia. Iar engagementul si varsta acestora sunt ca scoase din manualul de marketing, capitolul Piata tinta perfecta;
- chiar si estimarile conservatoare prevad o crestere uriasa: un studiu recent al BIA/Kelsey prezice ca, in 2017, se vor cheltui 11 miliarde de dolari pe reclame de tip social, in crestere fata de cele 4,7 miliarde de dolari cheltuite anul trecut. Vorbim despre o piata tanara si in dezvoltare care, in momentul de fata, reprezinta numai 1-10% din bugetul de publicitate al majoritatii publicitarilor;
- folosirea din ce in ce mai intensa a dispozitivelor mobile ofera o sansa uriasa de crestere: atat Twitter, cat si facebook au depasit pragul de 50% al utilizarii pe mobil, procent aflat in crestere. Partea de mobile a acoperit 11% din venitul din reclame al Facebook pe anul trecut, desi reclamele pe mobil au fost lansate abia in al doilea triemstru. Pana in al patrulea trimestru a crescut la 23%. Iar acum Twitter a declarat ca veniturile din reclamele pe platformele mobile le depasesc pe cele din reclamele pe desktop.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.