Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Decalogul social media marketing

Tags: marketing, social media marketing, decalog, succes, calitate, content

Puterea continutului si social media marketing te pot ajuta sa-ti cresti audienta si baza de clienti la cote dramatice. Dar poate fi o mare provocare sa faci primii pasi, daca nu ai experienta anterioara.
 
Este absolut vital sa intelegi elementele fundamentale ale social media marketing. De la maximizarea calitatii la cresterea intrarilor online, exista cateva legi care te vor ajuta sa asezi bazele care iti vor servi clientii, brandul si profitul.
 
1. Asculta.
 
Succesul pe social media si in content marketing impune sa asculti mai mult si sa vorbesti mai putin. Citeste continutul inline al audientei target si alatura-te discutiilor, afland ce e important pentru ea. Abia apoi poti, la randul tau, crea content si initia conversatii care adauga valoare vietilor lor.
 
2. Concentreaza-te.
 
Este mai bine sa te specializezi decat sa fii baiatul bun la toate. O strategie de social media si de marketing  bine focalizate, menita sa construiasca un brand puternic, are sanse mai mari de castig decat una ampla care incearca sa faca de toate pentru toti.
 
3. Legea calitatii.
 
Calitatea primeaza in fata calitatii. Este mai bine sa ai 1.000 de prieteni online care citesc, shareuiesc si vorbesc despre continutul tau, decat 10.000 de prieteni care dispar dupa ce iti dau un amarat de like.
 
4. Legea rabdarii.
 
Succesul social media si al content marketingului nu are loc peste noapte. 
 
5. Legea combinatiilor.
 
Daca publici un continut senzational pentru a-ti construi o audienta de fani de calitate, acestia il vor sharui pe Twitter, LinkedIn, pe propriile bloguri etc.
 
Aceasta operatiune de sharuire a continutului deschide noi puncte de intrare pntru motoarele de cautare, cum ar fi Google, pentru a-l gasi in cautarile dupa cuvinte cheie. Aceste puncte de intrare pot creste la sute sau mii de noi moduri potentiale prin care oamenii pot da de tine.
 
6. Legea influentei.
 
Trebuie sa aloci timp pentru a gasi persoanele influente pe piata ta, cele care au audiente de calitate si pot fi interesate de produsele, serviciile si afacerile tale. Conecteaza-te cu aceste persoane si construieste relatii cu ele.
 
7. Legea valorii.
 
Daca iti petreci tot timpul pe social web promovandu-ti direct produsele si serviciile, oamenii nu te vor mai asculta. Trebuie sa adaugi valoare conversatiei. Concentreaza-te mai putin pe conversatii si mai mult pe crearea unui continut grozav si pe dezvoltarea relatiilor cu influencerii. Cu timpul, acesti oameni vor deveni catalizatori puternici ai word-of-mouth marketing.
 
8. Legea recunoasterii.
 
Nu i-ai intoarce spatele cuiva care vine sa bata la usa ta, asa ca nu face asta nici online. Construirea relatiiloe este una din cele mai importante piese ale succesului social media marketing, asa ca vorbeste cu cei care te abordeaza.
 
9. Legea accesibilitatii.
 
Nu publica continut ca apoi sa dispari. Fii disponibil pentru audiente. Ceea ce inseamna ca trebuie sa publici si sa participi la conversatii. Fanii online sunt mofturosi si nu vor ezita sa te inlocuiasca daca dispari cu saptamanile sau lunile.
10. Legea reciprocitatii.
 
Nu te poti astepta de la atii sa-ti sharuiasca continutul si sa vorbeasca despre tine daca tu nu faci acelasi lucru pentru ei. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016