Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dilema Google+: Sa renunte sau nu la politica numelor reale?
Tags: google plus, google, politica, nume reale, pseudonim
A conceput-o pentru a face diferenta, a tinut cu dintii de ea in ciuda criticilor si a raspuns acestora de fiecare data. Totusi, dupa nici jumatate de an de la lansare, Google+ pare gata sa renunte la o parte din chiar propria identitate: politica numelor reale.
A conceput-o pentru a face diferenta, a tinut cu dintii de ea in ciuda criticilor si a raspuns acestora de fiecare data. Totusi, dupa nici jumatate de an de la lansare, Google+ pare gata sa renunte la o parte din chiar propria identitate: politica numelor reale.
Google a spus mereu ca platforma sa de socializare nu va accepta ca utilizatorii sai sa foloseasca pseudonime. In repetate randuri, Eric Schmidt, CEO-ul companiei, a sustinut ca aceasta este politica esentiala a Google+. Ba mai mult, in urma cu doua luni, le-a sugerat nemultumitilor sa nu utilizeze platforma daca nu folosesc pentru asta numele reale.
Dar iata ca vremurile se schimba si, odata cu ele, valorile si modul de abordare. In cadrul Summitului Web 2.0 de la San Francisco, un reprezentat al Google a dezvaluit faptul ca se are in vedere acceptarea si altor forme de identitate. Cu alte cuvinte, Google+ ar putea permite accesul unor utilizatori in baza pseudonimelor sau nickname-urilor.
Sa fi inteles oare Google ca aceasta restrictie o indeparteaza de publicul sau? Ramane de vazut daca se va renunta totusi la politica numelor reale.
Pana una-alta, utilizatorii Google+ se inmultesc si devin tot mai activi. In ultimele 100 de zile, cei 40 de miloane de fani ai platformei au postat 3.4 miliarde de fotografii. Poate sa nu para mult in comparatie cu utilizatorii Facebook, care au postat 100 de miliarde de fotografii, dar e un semn clar ca site-ul de socializare al Google beneficiaza de tot mai multa atentie din partea internautilor.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.