Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Directorii de companii nu au in vedere strategii de marketing prin social media
Tags: companii, social media, strategie, marketing, succes
Simpla recunoastere a importantei social media nu contureaza si o strategie reala. Marketing-ul prin social media si-a castigat insa pe deplin locul la masa. 80% dintre companiile cu mai putin de 100 de angajati vor folosi, anul acesta, social media pentru strategia de marketing, estimeaza eMarketer.com.
Simpla recunoastere a importantei social media nu contureaza si o strategie reala. Marketing-ul prin social media si-a castigat insa pe deplin locul la masa. 80% dintre companiile cu mai putin de 100 de angajati vor folosi, anul acesta, social media pentru strategia de marketing, estimeaza eMarketer.com.
Pana in 2012, rata de utilizare va fi si mai mare si eforturile in acest sens vor castiga in gradul de sofisticare.
Majoritatea companiilor recunosc acum faptul ca o strategie de social media bine creata este o parte esentiala a mixului de marketing. De fapt, un studiu efectuat de Jive Software si Penn, Schoen & Berland a descoperit ca 78% dintre directorii americani intervievati sunt de parere ca o strategie de afaceri prin social media asigura succesul viitor al afacerii lor.
In ciuda acestei epifanii, majoritatea directorilor au ramas doar la stadiul de tentativa de a transforma social media intr-o prioritate. Aproape jumatate (47%) au admis ca este necesar un plan de bataie pe retelele de socializare, dar acesta nu este si o prioritate strategica, iar 19% au spus ca nu este nevoie de o astfel de strategie in privinta dezvoltarii afacerii.
In ceea ce priveste eficienta eforturilor actuale, lucrurile nu stau tocmai bine. Doar 17% dintre respondenti cred ca strategia aplicata pe social media este una vizionara, in timp ce 33% se simt depasiti de curent.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.