Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Discounturi sharabile: Noua moda in marketingul pe retelele sociale

Tags: discount, retele sociale, groupon, promovare oferte in retea

Ofertele bune sunt facute sa circule, dar ca sa circule rapid si eficient emitatorii, mai ales cei secundari, trebuie stimulati cum se cuvine. Asa au aparut ceea ce s-ar putea numi oferte bune de dat mai departe sau “sharabile”, iar ele par sa fie noul trend in materie de promovare a reducerilor.
Unele companii de discount-uri, precum Groupon, dar si mari retaileri se folosesc de retelele sociale intr-un mod aparte. Ei conditioneaza obtinerea unei anumit discount de promovarea ofertelor in reteaua de prieteni. Ba mai mult, discounturile devin inca si mai atractive atunci cand clientii isi conving prietenii din retea sa cumpere produsul ofertat. Astfel, ei apeleaza la persoanele innebunite dupa reduceri pentru a duce vorba si oferta mai departe catre cunoscutii lor.  

Asa se face ca, in SUA, un simplu click pe un link postat pe Facebook ii aduce clientului o reducere de 15 dolari din pretul inchirierii unei masini a companiei Hertz. In plus, cei care reusesc sa convinga un prieten sa beneficieze de cupon pana pe data de 16 mai, au parte de o reducere de 25 de dolari, iar cei care conving 7 prieteni beneficiaza de o reducere de 40 de dolari.

Brandul Wrigley se foloseste si el de puterea de promovare a clientilor sai oferindu-le 1.5 dolari doar pentru postarea link-ului cu oferta companiei pe pagina de Facebook sau pentru trimiterea unui email cu acel link catre 3 prieteni.

Acest gen de oferte impartasite cu prietenii in retelele sociale targeteaza practic mai multi consumatori cu un minim de efort si un minin de costuri din partea companiilor.

“In viata reala as putea vorbi cu 4-5 prieteni despre salonul de infrumusetare la care merg cu drag, insa pe Facebook am 500 de prieteni. Cu alte cuvinte exista un cu totul alt potential”, explica un specialist in marketing.

Discounturile si goana de a obtine oferte inca si mai bune sunt suficient de motivante pentru ca multi dintre cumparatori sa se transforme subit in marketeri inraiti. In plus, ei vor fi selectivi, in sensul ca se vor adresa cu precadere acelor prieteni despre care cred ca vor fi cel mai interesati de oferta pe care o promoveaza. Astfel, ei vor avea sanse mai mari de a-si convinge prietenii si de a obtine in cele din urma discountul promis.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016