Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Esti in cautare de un loc de munca? Apeleaza la retelele de socializare
Tags: job, recruteri, candidati, canale social media
Daca esti in cautare de un loc de munca, nu ar trebui sa neglijezi retelele de socializare. Anul acesta, se estimeaza ca aproximativ patru din cinci candidati vor fi recrutati de companii de pe canalele social media. Majoritatea recruterilor utilizeaza deja canale precum LinkedIn, Facebook si Twitter pentru gasirea candidatilor corespunzatori, iar aceasta tendinta este in crestere.
Daca esti in cautare de un loc de munca, nu ar trebui sa neglijezi retelele de socializare. Anul acesta, se estimeaza ca aproximativ patru din cinci candidati vor fi recrutati de companii de pe canalele social media. Majoritatea recruterilor utilizeaza deja canale precum LinkedIn, Facebook si Twitter pentru gasirea candidatilor corespunzatori, iar aceasta tendinta este in crestere.
LinkedIn ramane principala sursa de gasire a candidatilor: aproximativ 95% din recruteri au folosit deja site-ul in acest scop. Twitter este folosit de 42% dintre angajatori, in timp ce Facebook-ul este preferat de 33% deocamdata.
In general, recruterii se orienteaza catre site-urile de socializare atunci cand cauta candidati pentru pozitii entry-level (82%), dar si pentru ocuparea unor pozitii de top management (39%). Angajatorii apeleaza la retelele de socializare pentru a gasi candidati care in mod normal nu ar fi aplicat pentru job (84%), dar si pentru a economisi bani (67%), a targeta un anumit nivel de calificare (60%) sau anumite aptitudini (52%).
Conform celor mai recente studii, oamenii petrec aproximativ 6 secunde uitandu-se la un profil social media pana sa isi faca o prima impresie. Asadar, prima impresie conteaza chiar si in mediul online, prin urmare, pentru a atrage si a mentine atentia angajatorilor, este important sa iti alegi o poza de profil care sa te reprezinte.
Daca iti cauti un job, atunci este indicat sa iti completezi fisa biografica cu mare atentie, concentrandu-te asupra experientei profesionale, dar si sa soliciti recomandari de la fosti sefi si colegi, sa folosesti cuvinte cheie referitoare la jobul dorit si sa te prezinti intr-un mod cat mai profesional cu putinta.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.