Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Exista si brand-uri carora nu le pasa de consumatori

Tags: brand, social media, facebook. chapstick,

Aceasta reclama intitulata "Where Do Lost Chapstick's Go?" (un fel de "Unde se duce balsamul de buze cand se duce?") a fost acuzata de rasism, multe femei enervate apeland la pagina de Facebook a companiei Chapstick, pentru a protesta.
Va intrebati ce s-a intamplat apoi? Se pare ca Chapstick nu crede ca cineva are dreptul sa comenteze. Toate incercarile de a protesta impotriva folosirii imaginii femeii aplecate ireverentios in jocul de-a v-ati ascunselea cu balsamul de buze au fost imediat sterse de pe pagina de Facebook.
 
Stati asa, lucrurile au devenit si mai interesante: au existat si barbati care au vrut sa se faca auziti si au facut comentarii sexiste. Acestia nu au fost cenzurati. Ceea ce face ca problema sa nu mai fie reclama propriu-zisa (care apare bine mersi pe site-ul companiei), ci modul de abordare a situatiei.
 
Se presupune ca social media este un mod de comunicare cu clientii, iar cand inchizi pur si simplu canalul anulezi ideea pe baza careia a fost fondat mediul insusui.
 
Stergerea comentariilor nu a ajutat Chapstick cu nimic, ci i-a creat probleme de PR. Vorbim despre Internet: chiar daca stergi ceva undeva, acel lucru va aparea in alt loc. Multe dintre comentarii au aparut pe o noua pagina Facebook.
 
Lectia de invatat: comentariile negative trebuie acceptate cu pozitivism, in special pe platforme de social media. Doar initiind dialogul cu cei suparati se poate evita o situatie de genul celei descrise mai sus.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016