Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook incerca sa dovedeasca existenta ROI-ului
Tags: facebook, roi, promovare social media, eficienta, retele socializare
Inca de la inceputurile (de marketing) ale Facebook, s-a pus mereu problema rolului si mai ales rostului promovarii social media. Si cum rostul este strans legat de eficienta, s-a cerut mai mereu o dovada concreta a existentei ROI-ului.
Inca de la inceputurile (de marketing) ale Facebook, s-a pus mereu problema rolului si mai ales rostului promovarii social media. Si cum rostul este strans legat de eficienta, s-a cerut mai mereu o dovada concreta a existentei ROI-ului.
Facebook testeaza un instrument de masurare care sa ii ajute pe marketeri sa stabileasca rentabilitatea investitiilor pe Facebook, adica ROI-ul campaniilor de promovare, informeaza marketingmagazine.co.uk.
Acest instrument urmareste actiunile generate de ad-urile Facebook, actiuni ce pot fi de exemplu click-urile date pe anumite ckeck-out-uri existente pe siteurile de cumparaturi sau in cadrul formularelor de inregistrare.
Instrumentul este menit sa vina in ajutorul marketerilor care se bazeaza pe raspunsuri directe, imediate din partea consumatorilor, cum ar fi retailerii online.
Facebook sustine ca noul instrument, ce este disponibil prin Ads Manager, ii va ajuta pe marketeri sa isi optimizeze mai bine campaniile si sa beneficieze astfel de un ROI mai bun. De asemenea, le permite acestora sa isi optimizeze cheltuielile de tip CPM (costul pe mia de afisari), iar fanii din retea sa le devina clienti.
Potrivit Fab.com, unul dintre retailerii online care a testat noul instrument, dupa optimizarea CPM si folosind noul instrument, costurile cu publicitatea in retea au scazut cu 39%.
Facebook spera sa introduca noul instrument la nivel global la sfarsitul acestei luni.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.