Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook iubeste reclamele: Site-ul le dedica si pagina de logout
Tags: facebook, reclame facebook, pagina logout, reclame logout
Sustinuta aproape in intregime de reclamele pe care le vinde, Facebook cauta mereu sa-si extinda serviciile de gen. Dar dupa Sponsored Stories si Premium Ads, compania face un salt catre ceva cu totul diferit.
Sustinuta aproape in intregime de reclamele pe care le vinde, Facebook cauta mereu sa-si extinda serviciile de gen. Dar dupa Sponsored Stories si Premium Ads, compania face un salt catre ceva cu totul diferit.
Pentru asta, Facebook isi daruieste pagina de logout oricarui advertiser care este dispus sa plateasca o suma consistenta pentru ea. Acest gen de reclame sunt uriase – ocupand cea mai mare parte a paginii web – sunt foarte ochioase si similare bannerelor traditionale. Pe de alta parte insa sunt si foarte scumpe, apropiate ca pret de spatiul publicitar disponibil pe pagina principala a Yahoo, YouTube sau MSN.
Mai exact, pretul pentru ocuparea paginii de logout este de 700.000 dolari pentru o singura zi. Dar acest tip de reclame nu sunt disponibile ca atare, ci vin la pachet cu reclame premium specifice site-ului de socializare si pe care utilizatorii le vad in fluxul lor de stiri.
Noile reclame reprezinta un alt gen de abordare a publicitatii pe Facebook , diferita fata de cea centrata pe unitati publicitare de mici dimensiuni bazate pe datele si interesele utilizatorilor. Ele aseaza practic compania lui Zuckerberg intr-o competitie directa pe acest segment cu Yahoo, AOL, Microsoft si Google.
In ciuda pretului piperat, sunt cateva companii care si-au cumparat pentru o zi pagina de logout a Facebook. Bing, de exemplu, a fost prima companie care a avut o astfel de reclama. De asemenea, Ford a postat in premiera pe pagina de logout a Facebook cel mai recent spot al sau.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.