Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook lanseaza o noua functie pentru postari targetate
Tags: page post targeting, audienta tinta, facebook, administratori pagina de brand, timeline, postari relevante, mesaje targetate
Facebook a lansat un nou instrument de marketing adresat administratorilor paginilor de brand, denumit Page Post Targeting. Aceasta noua functie va fi implementatat treptat in toate conturile administratorilor de pagina.
Facebook a lansat un nou instrument de marketing adresat administratorilor paginilor de brand, denumit Page Post Targeting. Aceasta noua functie va fi implementatat treptat in toate conturile administratorilor de pagina.
Iata ce aduce nou functia Page Post Targeting:
1. Postari mai relevante
Posibilitatea de a posta continut mai relevant si mai interesant, adresat anumitor segmente specifice. Spre exemplu, o companie care produce produse cosmetice poate publica o actualizare de stare prin care sa targeteze doar femeile cu varsta cuprinsa intre 20 si 30 de ani din baza lor de fani. Astfel, aceasta actualizare nu ar ajunge niciodata in News Feed-ul barbatilor. Iar acesta este doar un exemplu.
2. Mai multe Like-uri, mai putine dezabonari
Noua functie va permite brandurilor sa posteze mesaje targetate, fara a le mai fi teama ca isi vor enerva fanii prin aglomerarea News Feed-urilor acestora. Prin urmare, ar trebui sa existe mai putine dezabonari si mai multe Like-uri.
3. Postarile obisnuite, adresate tuturor fanilor, vor fi disponibile in continuare
Nu trebuie sa va temeti, deoarece veti putea posta, la fel ca inainte, mesaje adresate tuturor fanilor. Aceasta noua functie are scopul de a ajuta marketerii sa isi promoveze mai eficient produsele si continutul prin targetarea unor segmente specifice din baza de fani.
4. Profilul Timeline ar putea parea putin ciudat
Aceasta functie se va aplica doar postarilor distribuite in News Feed-ul utilizatorilor, insa fanii vor putea vedea toate postarile daca acceseaza pagina de profil a brandului. Astfel ca, daca ati postat mesaje similare, insa adresate mai multor tipuri de utilizatori, fanii ar putea fi usor derutati cand va viziteaza Timeline-ul.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.