Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook lanseaza un nou serviciu care afecteaza brandurile
Tags: facebook, graph search, serviciu branduri, cautare facebook
De data aceasta insa, le afecteaza in mod pozitiv. Facebook a anuntat astazi lansarea unui nou serviciu care le permite utilizatorilor sa caute informatii despre prieteni in functie de interese si recomandari. Serviciul se numeste Graph Search si pare mai degraba menit sa sporeasca oferta de business pentru branduri.
De data aceasta insa, le afecteaza in mod pozitiv. Facebook a anuntat astazi lansarea unui nou serviciu care le permite utilizatorilor sa caute informatii despre prieteni in functie de interese si recomandari. Serviciul se numeste Graph Search si pare mai degraba menit sa sporeasca oferta de business pentru branduri.
Astfel, companiile cu o buna reputatie printre prietenii utilizatorilor vor avea de castigat in materie de vanzari fata de cele cu o reputatie proasta. Apoi, noul serviciu va genera mai mult trafic pentru branduri si va mai atenua din efectele negative ale modificarii algoritmului ce sta la baza News Feed-ului , modificare realizata anul trecut si care a redus semnificativ numarul fanilor ce vad automat postarile de pe paginiile de brand.
„Oamenii obisnuiesc sa caute diverse informatii prin Facebook Pages: de fapt, in fiecare zi peste 150 milioane de persoane viziteaza Pages si nu doar prin intermediul fluxului de stiri. Astazi, lansam varianta beta a serviciului Graph Search, care ii va ajuta pe utilizatori sa caute informatii prin filtrul prietenilor lor”, se arata in comunicatul companiei.
Cu Graph Search utilizatorii vor putea efectua cautari precum „restaurante chinezesti care sunt agreate de prieteni”, „hoteluri langa Turnul Eiffel” sau „show-uri TV care sunt pe placul prietenilor” .
De cealalta parte, brandurile de pe Facebook vor avea de castigat de pe urma Graph Search intrucat le va permiite utilizatorilor sa afle mai multe despre ele.
Deocamdata, noul serviciu este disponibil doar utilizatorilor din SUA, insa el va fi introdus treptat la nivel global.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.