Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook le ofera si mai multa putere advertiserilor
Tags: facebook, publicitate, reclame targetate, advertiseri, utilizatori, site-uri terte
Facebook a mai nascocit o idee de a vinde informatiile utilizatorilor sai. Stiam deja ca ori de cate ori dam Like unei pagini, unei carti, unei formatii sau unui restaurant, Facebook foloseste aceste informatii pentru a ne furniza reclame targetate. Acum, compania va ajuta chiar advertiserii sa ne afle intregul istoric web.
Facebook a mai nascocit o idee de a vinde informatiile utilizatorilor sai. Stiam deja ca ori de cate ori dam Like unei pagini, unei carti, unei formatii sau unui restaurant, Facebook foloseste aceste informatii pentru a ne furniza reclame targetate. Acum, compania va ajuta chiar advertiserii sa ne afle intregul istoric web.
Serviciul Facebook Exchange va plasa anumite cookie-uri pe site-uri terte, in special atunci cand utilizatorul intentioneaza sa cumpere un anumit produs sau serviciu. Apoi, utilizatorul respectiv va primi reclame targetate pe Facebook, in functie de acele informatii.
Spre exemplu, daca vrei sa-ti cumperi un nou televizor si ai vizitat mai multe site-uri comerciale, computerul tau va tine minte acest lucru si, prin intermediul serviciului Facebook Exchange, se vor dubla sansele sa primesti reclame la televizoare cand accesezi reteaua de socializare.
Cu toate ca ne erau furnizate reclame targetate pe Facebook si pana acum, acestea se bazau exclusiv pe interesele noastre, nu pe istoricul web din afara site-ului.
Noul serviciu Facebook le va permite advertiserilor sa patrunda in mintea consumatorului si sa afle daca acesta intentioneaza sau nu sa cumpere un produs.
Pentru a nu permite acestora sa foloseasca informatiile preluate din istoricul web, utilizatorul va trebui sa dezactiveze toate cookie-urile de la terte parti.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.