Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook modifica optiunea Check-in
Tags: facebok, facebook places, modificari, check-in
Daca in perioada urmatoare veti avea senzatia ca Facebook Places a luat-o razna si ca numarul de check-in-uri stagneaza ori s-a redus simtitor, nu va impacientati. Facebook e de vina.
Daca in perioada urmatoare veti avea senzatia ca Facebook Places a luat-o razna si ca numarul de check-in-uri stagneaza ori s-a redus simtitor, nu va impacientati. Facebook e de vina.
Modificarile vizeaza cu precadere modul in care sunt numarate check-in-urile si vizitele multiple intr-o perioada scurta de timp si in aceeasi locatie. Astfel, in loc sa ia in considerare fiecare „intrare” noua (ca pana acum), Facebook va numara un check-in/ persoana la fiecare 12 ore. De exemplu, daca un fan acceseaza de mai multe ori optiunea check-in in decurs de 12 ore, se va lua in calcul o singura data.
De asemenea, daca o persoana a incarcat mai multe fotografii intr-o locatie anume, se va numara un singur check-in. In schimb, daca unul dintre fani marcheaza o anumita locatie si taguieste alti cinci prieteni in fotografia pe care o posteaza, numarul total de checkin-uri va fi 6 – fanul respectiv plus cei cinci prieteni ai sai.
„Scopul acestor modificari este de a oferi o imagine cat mai reala despre vizitele pe care fanii le fac in locatiile companiilor”, explica reprezentantii Facebook.
Modificarile vor afecta toate paginile care ofera posibilitatea de check-in, astfel incat numarul total al acestora nu va mai fi atat de mare. Pe de alta parte insa, va ilustra mai bine numarul de persoane pe care brandurile reusesc sa le atraga.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.