Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook recunoaste: Nu exista nicio legatura intre vizualizarea unei reclame si achizitia produsului promovat
Tags: facebook, reclame facebook, eficienta reclame, social media
Facebook incearca sa mai inchida din prapastia existenta intre expunerea pe retelele sociale si obiceiurile de consum din viata reala. Problema legaturii de cauzalitate dintre vizualizarea unei reclame pe Facebook si achizitia efectiva a produsului promovat a fost mereu pusa sub semnul intrebarii. Acum insa, unul dintre reprezentatii companiei reuseste sa clarifice anumite aspecte.
Facebook incearca sa mai inchida din prapastia existenta intre expunerea pe retelele sociale si obiceiurile de consum din viata reala. Problema legaturii de cauzalitate dintre vizualizarea unei reclame pe Facebook si achizitia efectiva a produsului promovat a fost mereu pusa sub semnul intrebarii. Acum insa, unul dintre reprezentatii companiei reuseste sa clarifice anumite aspecte.
Parteneriatul le va permite clientilor retelei de socializare sa compare datele utilizatorilor cu datele despre vanzari oferite de Datalogix pentru ca astfel sa analizeze in ce masura reclamele de pe Facebook cresc vanzarile. Datalogix detine date despre obiceiurile de cumparare ale peste 70 milioane de gospodarii americane.
Analizand rezultatele s-a constatat ca, in afara de cazul in care clientii au de a face cu un tip specific de campanie (axata de exemplu pe vanzarea directa online), nu exista o corespondenta directa intre reclamele postate si achizitiile efective.
Potrivit lui Smallwood, „99% dintre vanzari vin de la persoane care nu au interactionat cu reclame. Ei consuma mesajul si abia cand merg in magazin fac achizitia.”
In plus, datele mai arata ca:
- in cazul a 50 de campanii desfasurate pe Facebook, 70% au castigat de pe urma reclamelor de trei ori mai mult decat au investit in ele, in vreme ce 49% au castigat de 5 ori mai mult;
- rata de reach este foarte importanta – campaniile digitale care au reusit sa ajunga la un numar cat mai mare de persoane din target au fost cu 70% mai eficiente in ceea ce priveste atragerea vanzarilor decat a ROI-ului;
- frecventa este un alt aspect important – marketerii care descopera care este frecventa optima de postare va avea o crestere de 40% a ROI.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.