Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook testeaza butonul Want
Tags: facebook, buton, want, test, buton collect
Zvonurile ca Facebook are de gand sa introduca un buton "Want" circulau liber si netulburat de multa vreme. Desi se gasisera si mici dovezi in aces sens iar proiectul se inscria in logica dezvoltarii retelei de socializare, reprezentantii companiei s-au abtinut cu stoicism de la orice comentarii. Pana acum, cand in sfarsit le-au confirmat.
Zvonurile ca Facebook are de gand sa introduca un buton "Want" circulau liber si netulburat de multa vreme. Desi se gasisera si mici dovezi in aces sens iar proiectul se inscria in logica dezvoltarii retelei de socializare, reprezentantii companiei s-au abtinut cu stoicism de la orice comentarii. Pana acum, cand in sfarsit le-au confirmat.
Reteaua de socializare a anuntat ca si-a unit fortele cu sapte retaileri pentru a testa platforma care le va permite utilizatorilor sa dea un click pe butoane ca „Want”, „Collect” sau „Like” pentru a-si manifesta dorinta de achizitie a unui produs, achizitia lui efectiva sau doar aprecierea sa.
„Cu totii stim ca brandurile utilizeaza in mod frecvent pagina de pe Facebook pentru a distribui informatii despre produselor prin intermediul albumelor de fotografii. Astazi, am demarat un mic test in care cateva dintre branduri vor putea sa distribui informatii legate de produsele lor prin intermediul unei optiuni numite „Collections”. Aceasta va fi vizibila in news feed, iar utilizatorii vor putea interactiona cu aceste „colectii” si le vor putea impartasi cu prietenii. De asemenea, utilizatorii pot da click si fot face achizitia produsului respectiv dincolo de pagina de Facebook”, spun reprezentantii companiei.
Pottery Barn, Wayfair, Victoria's Secret, Michael Kors, Neiman Marcus, Smith Optics si Fab.com sunt companiile care in prezent testeaza noile butoane Facebook. Iata cum ar arata paginile lor dupa modificare.
Victoria's Secret
Michael Kors
Fab.com
Neiman Marcus
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.