Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook Timeline pentru branduri: Cum vor arata noile pagini
Tags: branduri, facebook, timeline
Facebook Timeline isi continua expansiunea si dincolo de conturile personale ale utilizatorilor. Varianta pentru branduri urmeaza a fi disponibila in curand si asta cu avantaje mari pentru branduri.
Facebook Timeline isi continua expansiunea si dincolo de conturile personale ale utilizatorilor. Varianta pentru branduri urmeaza a fi disponibila in curand si asta cu avantaje mari pentru branduri.
Timeline-ul le ofera brandurilor noi posibilitati de exprimare, beneficiind de o mai buna expunere. La fel ca in cazul conturilor obisnuite, profilurile branduite vor avea posibilitatea de a adauga in partea de sus a paginii o fotografie de mari dimensiuni, facandu-le astfel mai usor de recunoscut decat in varianta veche. De asemenea, vor putea profita de pe urma optiunii Gestures, care merge dincolo de clasicul buton „Like”, facand posibile actiuni precum „Watched”, „Listened” si „Read”.
Pentru a avea o idee despre cum vor arata paginile de Facebook ale marilor branduri dupa adoptarea noii versiuni, Mashable.com a tras nitel cu ochiul la acestea.
McDonald’s
Coca-Cola
Burberry
RedBull
Mercedes
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.