Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook va castiga peste 1 miliard de dolari din publicitatea pe mobil in 2014
Tags: previziuni facebook, venituri facebook, publicitate mobile
Daca 2012 a fost anul in care Facebook a atins pragul de 1 miliard de utilizatori, in urmatorul an par reteaua de socializare va marca o noua reusita. Facebook va atinge in 2014 cifra de 1 miliard de dolari incasari din publicitatea pe mobil.
Daca 2012 a fost anul in care Facebook a atins pragul de 1 miliard de utilizatori, in urmatorul an par reteaua de socializare va marca o noua reusita. Facebook va atinge in 2014 cifra de 1 miliard de dolari incasari din publicitatea pe mobil.
Cifrele EMarketer vin in contextul in care marea majoritate a estimarilor initiale nu depaseau 100 milioane dolari incasari din publicitatea pe mobil. Marea surpriza a venit insa in trimestrul al III-lea atunci cand Facebook a anuntat incasari totale de 153 milioane dolari, ceea ce a facut necesara realizarea unor noi previziuni.
De asemenea, EMarketer estimeaza ca Facebook va acapara anul acesta 18,4% din piata americana de publicitate mobile, in vreme ce Google se va multumi cu 17%, Pandora cu 12,2%, iar Twitter cu 7,3%.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.