Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Flirt sau Flit? Clickshop te invita sa-ti descoperi compatibilitatea cu prietenii de pe Facebook
Tags: flirt sau flit, aplicatie, clickshop, interactions, facebook
Fiecare are in lista sa de pe Facebook zeci sau chiar sute de prieteni. Cum au ajuns unii dintre ei sa detina acest statut poate nici nu va mai aduceti bine aminte, insa acum ati putea afla daca si ce anume va leaga.
Fiecare are in lista sa de pe Facebook zeci sau chiar sute de prieteni. Cum au ajuns unii dintre ei sa detina acest statut poate nici nu va mai aduceti bine aminte, insa acum ati putea afla daca si ce anume va leaga.
Odata accesata aplicatia, utilizatorul alege un prieten din lista de pe Facebook cu care vrea sa-si masoare compatibilitatea. Aplicatia va genera un procent de compatibilitate intr-o simulare de Timeline si o fotografie ce contine imaginile de profil ale utilizatorului si ale prietenului selectat. In cazul in care procentul este de 100%, utilizatorul castiga un voucher de 100 de lei ce poate fi folosit la cumparaturi de minim 350 de lei pe site-ul clickshop.ro.
Deosebit de haioase sunt insa asocierile pe care aplicatia le face. Astfel, compatibilitatea exprimata in cuvinte poate sa sune cam asa: "Va potriviti ca proiectorul si peretele".
"Flirt sau Flit" este asadar un instrument cu rol multiplu: de a amuza publicul si a-i oferi sansa castigarii unui premiu, dar si de a promova brandrul principal si produsele sale.
"Am pornit de la faptul ca oamenii, din avalansa de informatie de pe Facebook, observa cel mai bine schimbarile de status. 'Cine cu cine mai e' atrage cel mai mult atentia si discutiile. Cum noi vrem sa scoatem in fata varietatea de produse de pe Clickshop; si pentru a continua putin in tema campaniei de 'matrimoniale' de anul trecut; dar mai ales pentru a nu prezenta 'sec' niste produse, am ales sa le prezentam ca parte din viata de zi cu zi a unor oameni: prieteni, cuplu sau viitor cuplu (daca tot vorbim de Valentine’s, Dragobete, apropierea de martie, etc.). De aici ideea simularii unui Timeline – asa ar putea arata timeline-ul tau in relatia cu X si cu un pic de ajutor de la Clickshop", explica Adrian Alexandrescu, Managing Partner la Interactions, citat de IQads .
Campania se desfasoara in perioada 10 februarie 2012 - 22 martie 2012 si va fi promovata prin Facebook Ads.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.