Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
General Motors renunta la publicitatea platita de pe Facebook
Tags: gm, general motors, publicitate platita, campanie de marketing, reclame, continut
GM a anuntat ca isi va retrage o campanie publicitara in valoare de 10 milioane de dolari de pe reteaua de socializare, deoarece aceasta s-a dovedit a fi ineficienta. Producatorul auto a stabilit ca reclamele de pe platforma Facebook au un impact redus asupra consumatorilor.
GM a anuntat ca isi va retrage o campanie publicitara in valoare de 10 milioane de dolari de pe reteaua de socializare, deoarece aceasta s-a dovedit a fi ineficienta. Producatorul auto a stabilit ca reclamele de pe platforma Facebook au un impact redus asupra consumatorilor.
GM investeste aproximativ 40 de milioane de dolari in marketingul de pe Facebook, insa doar un sfert din aceasta suma este alocata publicitatii, restul fiind alocat crearii de continut pentru site. Compania cheltuie in medie 1,8 miliarde de dolari anual pe publicitate, la nivel mondial.
Aceasta decizie socanta pune pe ganduri si alte companii importante care au investit considerabil in publicitatea pe Facebook. Din nefericire, eficienta reclamelor de pe reteaua de socializare lasa de dorit, spre disperarea publicitarilor.
In schimb, Ford, principalul rival al producatorului auto pe piata americana, a ironizat recent decizia GM, postand pe Twitter urmatorul mesaj: "Este vorba doar de executie. Reclamele noastre pe Facebook sunt eficiente atunci cand inovatia se combina cu continutul interesant". In alte cuvinte, e vina departamentului de marketing al GM daca reclamele nu functioneaza, nu a retelei de socializare.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.