Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Gigantii de pe Facebook: 5 branduri de succes

Tags: brand, facebook, social media, fani facebook, like

Lumea retelelor de socializare pare sa functioneze dupa propriile sale reguli, altele decat cele care pozitioneaza branurile in varful ierarhiilor reale. Asa se explica de ce companii precum IBM si GM, intre primele 10 cele mai puternice din lume, au pe Facebook doar cateva mii de fani.
Daca este sa ne luam in considerare acest aspect, unele branduri sunt adevarate regine pe reteaua lui Zuckerberg, asta in ciuda faptului ca in realitate sunt doar de clasa medie. Totusi, succesul lor este unul revelator, in sensul ca vine sa sublinieze importanta utilizarii social media.
Iata cei cinci uriasi ai Facebook:
1. Oreo – Cu siguranta ati auzit de biscuitii Oreo, probabil va sunt si pe plac. Nu ati fi singurii, sunt alte 22 de milioane de persoane care ii apreciaza. Si asta doar pe Facebook. Ce este inca si mai suprinzator e faptul ca cei mai multi dintre fani i-a atras in ultimul an. Cum a reusit acest lucru?
Pagina de Facebook pentru Oreo a fost lansata in 2009, actiunile sale fiind concentrate mai ales pe consumatorii americani. Asta pana in ziua in care Kraft Foods, compania care detine brandul Oreo, a constatat ca mai bine de jumatate dintre cei 5 milioane de fani proveneau din afara SUA. Intreaga strategie a fost schimbata, iar la un momentat dat brandul a fost foarte aproape de a intra in Cartea Recordurilor pentru cele mai multe „like”-uri primite intr-un interval de 24 de ore.

2. Nutella – Dat fiind succesul Oreo nu este poate de mirare ca un alt brand dulce beneficiaza de atentia a peste 11 milioane de utilizatori de Facebook. Ce este insa ciudat in legatura cu acesta e faptul ca administratorii paginii nu au facut mai nimic pentru a atrage atatia fani. Probabil ca doar fascinatia pentru ciocolata i-a atras. Pe de alta parte, pe YouTube sunt nu mai putin de 12.000 de clipuri privind Nutella, iar pe Flickr cam 40.000 de imagini. Se pare, asadar, ca lumea adora brandul pur si simplu.

3. Converse – Acesta este un bun exemplu de brand care trece aproape neobservat in lumea reala, dar care in spatiul online este un veritabil gigant. Converse are peste 20 de milioane de fani, iar Converse All Stars alte 20 de milioane. Cu alte cuvinte, daca se face suma, rezulta regele Facebook-ului, un rege cu peste 40 de milioane de „supusi”, mai multi chiar decat Rihanna. Cheia succesului? Asculta mai mult decat vorbeste.

4. Audi – Puterea brandului pe Facebook nu pare sa stea in numarul de fani (are in jur de 3,8 milioane), ci mai degraba in rata angajamentului. Audi primeste peste 225 de „like”-uri la 100.000 de fani, adica mai mult decat Lady Gaga si Justin Bieber. Acest lucru se datoreaza in mare parte seriilor de fotografii pe care obisnuieste sa le posteze. De exemplu, pe 16 iulie, trei dintre imaginile care marcau aniversarea a 102 ani de la infiintarea companiei, au primit nu mai putin de 16.000 de „like”-uri.

5. I Love Being Black – Este un brand de haine ce se adreseaza in special afro-americanilor si care are peste 5,5 milioane de fani. Afara de creatiile companiei, un alt lucru care a atras atatia fani sunt intrebarile de genul: „Care este cel mai bun actor de culoare din toate timpurile?”. De fapt, rareori discutiile de pe aceasta pagina se refera strict la haine.

 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Roxa 25-Sep-2012 23:08:29
Dar de la noi? Ce zici de brandurile prezente in social media din Romania?
Care iti place?

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016