Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Google+: Multe branduri, putini fani
Tags: google plus, retea de socializare, google, branduri
Desi aflata pe un trend ascendent, platforma de socializare a celor de la Google nu a reusit sa atraga pe deplin dragostea fanilor. Iar acest lucru se vede si in modul in care ei interactioneaza cu brandurile existente pe Google+.
Desi aflata pe un trend ascendent, platforma de socializare a celor de la Google nu a reusit sa atraga pe deplin dragostea fanilor. Iar acest lucru se vede si in modul in care ei interactioneaza cu brandurile existente pe Google+.
Mai exact, cele 77 de branduri au in total putin peste 220.000 fani. In plus, doar 13 dintre brandurile de top au mai mult de 5.000 de fani. In acest sens, cele mai norocoase branduri sunt Starbucks, care in ultima perioada si-a triplat numarul de fani, in vreme ce H&M si Pepsi au reusit sa treaca pragul de 20.000 de fani. De departe insa, cel mai apreciat brand pe Google+ este nimeni altul decat Google, care a adunat peste 100.000 de fani.
Spre comparatie, pe Facebook, 93 dintre primele 100 cele mai valoroase branduri detin un cont in retea, insa multe dintre ele au milioane de fani.
Iata cum arata un clasament al brandurilor pe Google+.
Top postari
Top 10 partajari
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.