Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Google+ se scufunda?
Tags: google, google+, rata de engagement, studiu, rj metrics
Cam asa am fi tentati sa credem daca este sa luam in considerare datele unui studiu recent privind rata de engagement a retelei sociale create de Google. Din cate se pare, Google+ se afla mult in spatele competitorilor sai Facebook si Twitter.
Cam asa am fi tentati sa credem daca este sa luam in considerare datele unui studiu recent privind rata de engagement a retelei sociale create de Google. Din cate se pare, Google+ se afla mult in spatele competitorilor sai Facebook si Twitter.
RJ Metrics a luat la analizat 40.000 de comentarii ale utilizatorilor Google+ si a descoperit printre altele ca aproximativ 30% dintre cei care publica o data un mesaj in retea, nu o mai fac si a doua oara.
De asemenea, analiza a scos la iveala faptul ca:
- in medie, postarile publice pe Google+ au mai putin de un comentariu, de un reshare si de un click pe “+1”;
- probabilitatea ca un utilizator sa nu mai publice nimic dupa ce a postat de cinci ori este de 15%;
- timpul mediu scurs intre postari este de 12 zile in cazul utilizatorilor activi;
- numarul mediu de postari publice per utilizator este intr-o continua descrestere.
Spre comparatie, 52% dintre utilizatorii de Facebook si 33% dintre cei de Twitter acceseaza zilnic platforma de socializare. Apoi, in vreme ce utilizatorii Google+ petrec in medie 3.3 minute pe site, cei ai Facebook raman conectati vreme de 7.5 ore.
In apararea sa si pentru a contracara cumva efectul studiului, Google+ a subliniat faptul ca utilizatorii sai au obiceiul de a nu posta foarte mult in mod public si ca foarte multe dintre share-uri se petrec privat, in cadrul cercurilor de prieteni si intre indivizi.
“Frumusetea retelei Google+ sta in faptul ca permite comunicarea privata, asa incat nu trebuie sa-ti faci publice gandurile, fotografiile sau filmuletele”, spun reprezentantii retelei.
Compania De asemenea, analiza a scos la iveala faptul ca:
- in medie, postarile publice pe Google+ au mai putin de un comentariu, de un reshare si de un click pe “+1”;
- probabilitatea ca un utilizator sa nu mai publice nimic dupa ce a postat de cinci ori este de 15%;
- timpul mediu scurs intre postari este de 12 zile in cazul utilizatorilor activi;
- numarul mediu de postari publice per utilizator este intr-o continua descrestere.
Spre comparatie, 52% dintre utilizatorii de Facebook si 33% dintre cei de Twitter acceseaza zilnic platforma de socializare. Apoi, in vreme ce utilizatorii Google+ petrec in medie 3.3 minute pe site, cei ai Facebook raman conectati vreme de 7.5 ore.
In apararea sa si pentru a contracara cumva efectul studiului, Google+ a subliniat faptul ca utilizatorii sai au obiceiul de a nu posta foarte mult in mod public si ca foarte multe dintre share-uri se petrec privat, in cadrul cercurilor de prieteni si intre indivizi.
“Frumusetea retelei Google+ sta in faptul ca permite comunicarea privata, asa incat nu trebuie sa-ti faci publice gandurile, fotografiile sau filmuletele”, spun reprezentantii retelei.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.