Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Incepe nebunia reclamelor: Facebook le afiseaza in fluxul de stiri
Tags: facebook, reclame, flux de stiri, featured, sponsored stories
Cu putin timp inainte de sarbatorile de iarna, Facebook isi anunta intentia de a introduce postarile publicitare platite de branduri in fluxul de stiri al utilizatorilor. Astazi, intentia s-a materializat, iar Mark Zuckerberg a dat drumul reclamelor.
Cu putin timp inainte de sarbatorile de iarna, Facebook isi anunta intentia de a introduce postarile publicitare platite de branduri in fluxul de stiri al utilizatorilor. Astazi, intentia s-a materializat, iar Mark Zuckerberg a dat drumul reclamelor.
Facebook a inceput deja sa ruleze reclame in fluxul de stiri al utilizatorilor, insa modificarea la nivel global se va face treptat. Dar noile unitati publicitare nu se vor purta numele de Sponsored Stories, asa cum multa lume se astepta, intrucat Facebook le-a botezat „Featured”.
Denumirea este menita sa diferentieze noile tipuri de reclame de mesajele publicitare pe care utilizatorii le vad uneori.
„Din moment ce membrii pot vedea atat mesajele publicitare create de brandurile carora le-au dat like, cat si ale acelora cu care nu au avut de-a face, am considerat necesar sa le deosebim cumva. Am vrut sa ne asiguram ca marketerii inteleg ca vor plati doar pentru reclamele afisate in fluxul utilizatorilor care le-au dat mai intai like”, explica purtatorul de cuvant al companiei, citat de clickz.com.
Noua modificare va permite mesajelor brandurilor sa ajunga si la prietenii celor care au interactionat cu pagina sa printr-un comentariu, un like sau alt gen de activitate. Asta inseamna ca brandurile si reclamele lor vor avea o expunere mai mare si sanse ridicate de a obtine un feedback din partea publicului.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.