Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Japonia ar putea introduce Twitter-ul in sistemul national de urgenta

Tags: twitter, sistem de urgenta, ajutor twitter, japonia

In 2010, social media contribuia din plin la declansarea si extinderea protestelor reunite sub numele de Primavera araba. Acum, noul instrument de comunicare ar putea fi folosit si pentru situatiile de urgenta.
Anul trecut un cutremur cu magnitudinea de 8.9 grade pe scara Richter, urmat de un tsunami urias zguduiau, la propriu si la figurat, intreaga Japonie. Consecintele au fost devastatoare: cladiri complet distruse, zone ramase fara apa, curent electric si telefonie. Incercand sa ia legatura cu cei dragi, multi japonezi au apelat la Twitter, singura cale de comunicare pe care o mai aveau la dispozitie. Ca urmare a acestui fapt, Japonia ia acum in considerare introducerea retelei de microblogging in sistemul de comunicare de urgenta. 
 
In timpul unei intalniri guvernamentale, managerul diviziei Twitter din Tara Soarelui Rasase si-a manifestat speranta ca social media va iutilizata in curand pentru comunicarea in situatii de urgenta. De altfel, pe blogul japonez al Twitter se gasesc deja informatii despre cum poate fi folosita platforma de microblogging in caz de urgenta.  
 
„Atunci cand doriti sa transmiteti mesaje de ajutor, adaugati tweet-urilor voastre hashtag-ul „#survived”. Asta ii va ajuta pe cei dragi sa va gaseasca mesajele”, se arata pe blogul Twitter din Japonia.
 
Daca autoritatile de la Tokyo vor introduce Twitter-ul in sistemul local de urgenta 119 (echivalentul sistemului 112 romanesc), victimele dezastrelor nu vor mai fi nevoite sa se bazeze pe ceilalti utilizatori pentru a transmite mai departe mesajele lor, ci vor avea acces direct la serviciile de urgenta.
 
Twitter a fost vital pentru victimele catastrofelor de anul trecut, dar aceea nu a fost prima data cand reteaua de socializare a salvat vieti. La cutremurul de 7.2 grade pe Richter din Turcia doua persoane au fost salvate de sub darmaturi dupa ce au postat mesaje de ajutor pe Twitter. De asemenea, mesajele social media au prevenit si in trecut rapiri ori sinucideri.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016