Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Like inseamna lucruri diferite pentru persoane diferite

Tags: like, facebook, brand, mesaje promotionale, reduceri, informatii

Desi mai mult de noua din zece utilizatori Facebook (93%) dau clic pe butonul "Like" cel putin o data pe luna, motivatiile lor variaza considerabil in functie de varsta si context, conform unui nou studiu al ExactTarget si CoTweet si citat de marketingprofs.com.
Aproape doua treimi din utilizatorii Facebook participanti la sondaj spun ca au dat "Like" pentru cel putin un brand. In randul acestora, activitatile cel mai des efectuate, cel putin o data pe luna, includ urmatoarele:
 
- dau "Like" unei postari a unui prieten: 74%;
- social bookmarking (dau clic pe butonul "Like" de pe un site extern): 52%;
- apasa "Like" pentru un brand: 45%; 
- apasa "Like" pentru o postare a unui brand: 44%.
 
"Like" nu inseamna neaparat "permisiune"
 
Aproape doi din cinci utilizatori Facebook care dau "Like" unui brand (39%) spun ca brand-ul respectiv nu ar trebui niciodata sa interpreteze aceasta actiune ca permisiunea de a posta mesaje de marketing care sa apara in fluxul de stiri al utilizatorilor. Doar 15% cred ca mesajele de promovare sunt acceptabile.  
 
Similar, 48% dintre fanii Facebook spun ca bookmarking-ul unui brand prin intermediul unui "Like" de pe un alt site (de exemplu, site de stiri, blog, site-ul web al brand-ului etc.) nu ar trebui niciodata interpretat ca o permisiune pentru a da drumul mesajelor de marketing.
 
Ce asteapta consumatorii la schimb
 
Cand le place un brand, majoritatea utilizatorilor Facebook se asteapta sa primeasca acces la oferte si continut exclusive (58%) si la reduceri (58%), in timp ce 47% se asteapta sa primeasca date noi despre brand in fluxul lor de stiri.
 
Peste o treime din fanii de pe Facebook (37%) se asteapta ca numele brand-ului sa apara pe profilul lor, in timp ce o proportie egala (37%) nu se asteapta la nimci de acest gen. 
 
Asteptarile variaza in functie de varsta
 
Utilizatorii intre 18-26 de ani au cele mai mici asteptari in ceea ce priveste recompensarea "Like"-ului lor. Consumatorii tineri folosesc butonul pentru a se exprima si pentru a recunoaste public un brand.
 
Cei intre 27-34 de ani asteapta mai multa valoare, in special oportunitatea de a afla noutati legate de produse noi, promotii si modalitati de economisire.
 
Cei intre 35-51 de ani au cele mai mari asteptari. Astfel de fani vor ceva in schimn, ceva relevant si valoros (informatii sau reduceri). Daca dorintele nu le sunt satisfacute, aceasta categorie de varsta este cea mai predispusa la a da "Unlike".

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Mirela 07-Oct-2011 22:03:22
Ce diferenta este intre Facebook si Hi5

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016