Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
LinkedIn a introdus butonul Follow pentru companii
Tags: linkedin, buton, follow a company, branduri
In plin avant social media si influentata de dinamica pietei de profil, LinkedIn incearca sa tina si ea pasul cu vremurile. Reteaua de socializare profesionala a anuntat astazi lansarea unui program care le permite brandurilor sa aiba pe paginile lor de profil un buton de tip „follow company”.
In plin avant social media si influentata de dinamica pietei de profil, LinkedIn incearca sa tina si ea pasul cu vremurile. Reteaua de socializare profesionala a anuntat astazi lansarea unui program care le permite brandurilor sa aiba pe paginile lor de profil un buton de tip „follow company”.
Pentru a urmari activitatea unei companii este necesara logarea pe reteaua profesionala si un click pe butonul „Follow a Company”. Butonul este atasat rezultatelor cautarii companiilor pe LinkedIn, este vizibil pe paginile de profil ale acestora sau poate fi disponibil pe pagina web a brandurilor.
LinkedIn are in prezent in jur de 150 milioane de utilizatori, dintre care 2 milioane sunt companii din cele mai diverse domenii de activitate.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.