Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Noul serviciu al Facebook da o alta greutate Like-ului
Tags: graph search, cautare facebook, utilizatori facebook, like
De la o vreme "like-ul" de pe Facebook a cam cazut in dizgratie, in conditiile in care reteaua de socializare si-a modificat in asa fel algoritmul de functionare al News Feed-ul, incat mesajele brandurilor ajungeau la prea putini fani raportat la numarul lor. Cu noul serviciu al Facebook insa, lucrurile se schimba.
De la o vreme "like-ul" de pe Facebook a cam cazut in dizgratie, in conditiile in care reteaua de socializare si-a modificat in asa fel algoritmul de functionare al News Feed-ul, incat mesajele brandurilor ajungeau la prea putini fani raportat la numarul lor. Cu noul serviciu al Facebook insa, lucrurile se schimba.
Graph Search, noul produs al Facebook, este legat de dependenta lui de like-uri.
Pe Facebook, like-urile reprezinta cea ma utilizata modalitate de interactiune cu un brand. Butonul a aparut pentru prima oara in 2009, dar de la o vreme si-a cam pierdut din putere si influenta. Le va recapata insa gratie serviciului Graph Search.
Atunci cand utilizatorii cauta un restaurant preferat de-al prietenilor lor, noul serviciul va afisa rezultatele in functie de numarul de like-uri primite de la acestia. Ideea este aceea de a oferi rezultate care sa fie folositoare utilizatorilor. Este ca si cum un utilizator ar primi instantaneu rezultatele unui sondaj de opinie privind cel mai apreciat local din oras din punctul de vedere al prietenilor acestuia.
In aceste conditii, este de la sine inteles ca brandurile cu mai multe like-uri si mai multi fani vor fi mai castigate, intrucat au sansa de a aparea mai des printre rezultatele cautarilor utilizatorilor.
Pentru advertiseri, cel mai interesant in ceea ce priveste Pe Facebook, like-urile reprezinta cea ma utilizata modalitate de interactiune cu un brand. Butonul a aparut pentru prima oara in 2009, dar de la o vreme si-a cam pierdut din putere si influenta. Le va recapata insa gratie serviciului Graph Search.
Atunci cand utilizatorii cauta un restaurant preferat de-al prietenilor lor, noul serviciul va afisa rezultatele in functie de numarul de like-uri primite de la acestia. Ideea este aceea de a oferi rezultate care sa fie folositoare utilizatorilor. Este ca si cum un utilizator ar primi instantaneu rezultatele unui sondaj de opinie privind cel mai apreciat local din oras din punctul de vedere al prietenilor acestuia.
In aceste conditii, este de la sine inteles ca brandurile cu mai multe like-uri si mai multi fani vor fi mai castigate, intrucat au sansa de a aparea mai des printre rezultatele cautarilor utilizatorilor.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.